Grib chancen og få en karriere i JYSK kundeservice

Kundeservice er i løbende kontakt med vores kunder, leverandører, butikker og andre afdelinger i JYSK.

Det er en afdeling med konstant fart på og et sted hvor ikke to dage er ens.

 Grib chancen og få en karriere i JYSK kundeservice

Kundeservice er i løbende kontakt med vores kunder, leverandører, butikker og andre afdelinger i JYSK.

Det er en afdeling med konstant fart på og et sted hvor ikke to dage er ens.

Bliv Customer Service Supporter

  • Bliv en god supporter og find de rigtige løsninger til kunderne

  • Medbring godt humør og vi vil lære dig alt, du bør vide for at klare dig rigtig godt i afdelingen

  • Bliv en del af et unikt og stærkt team

  • Grib muligheden for at gøre hurtig og professionel karriere i JYSK

  • Bliv et led i en stor virksomhed, som gør meget for sine medarbejdere

Som Customer Service Supporter i JYSK vil du få følgende arbejdsopgaver:

  • Godt kendskab til vores produkter og systemer

  • Kend din kunde – vær opmærksom på kundens behov, situation og humør

  • Sikre at kundeservice leverer en høj service hver gang

  • Deltag i optimeringen og udviklingen af daglige procedure

  • Daglig kontakt til JYSKs kunder, transportører og butikker

Stillingen er perfekt for dig, som …

  • trives i et dynamisk og travlt miljø

  • er seriøs, ambitiøs og villig til at tage fat sammen med dine kollegaer

  • har et højt energiniveau, karisma og en positiv indstilling

  • er smilende og serviceminded

  • er fleksibel og kan prioritere sine opgaver, så kunden altid bliver tilfreds

  • fuldfører dine opgaver og leverer gode resultater

  • er en holdspiller og en god kollega, som altid er villig til at hjælpe andre

Lær os at kende og få viden om, hvad vores stilling kan give dig

Få indsigt i stillingen som Customer Service Supporter og arbejdsmiljøet i kundeservice centrene ved at klikke på ”Mød Kristina”. Hun er en af vores supporter og vil beskrive, hvordan det er at arbejde i JYSK.

Spørgsmål?

Hvis du har spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte vores HR-afdeling på hrdk@jysk.com.

Hvilke tanker havde du gjort dig om stillingen?

  • At være i kontakt med andre mennesker er noget jeg sætter stor pris på, men butiksarbejdet var ikke lige mig. Så jeg tænkte det var oplagt at prøve kundeservice.

  • Jeg havde hele tiden tænkt, at JYSK er en stor virksomhed hvor der sikkert sker en masse, og det gør der bestemt også. Udover det vidste jeg egentlig ikke så meget mere om JYSK. Så jeg sprang bare lidt ud i det, og tænkte at her vil jeg gerne blive og det er jeg glad for jeg gjorde.

Hvordan er det at være Customer Service Supporter?

  • Jeg synes det er fedt, for der er ikke to dage der er ens. Det kan måske godt virke lidt ensformigt, at man skal sidde og tage imod opkald og mails, men det er så forskelligt hver dag. Du ved aldrig hvad det er for nogle kunder, som ringer ind og hvilke problemstillinger det er der skal løses.

  • Der er rigtig mange bolde i luften og du skal kunne løse de problemer der opstår, og få dem til at gå op i en højere enhed, så vi altid får tilfredse kunder.

Hvilke udfordringer har du mødt i dit job?

  • Udfordringerne ligger bl.a. i, at du ikke ved, hvad det er for en kunde som ringer ind samt hvilke problemstilligner de har m.m. Det kan for eksempel være en sending, hvor halvdelen er blevet skadet - og så er det op til os at finde en løsning, så kunden også har en seng at sove i den nat.

  • Alle de udfordringer der kommer ind skal løses, uanset om det er skadet eller udgået varer eller hvad det ellers kunne være, så skal vi i sidste ende få det til at gå op, så kunden bliver tilfreds og føler de har fået en god service.

Beskriv arbejdsmiljøet

  • Det er et meget uformelt arbejdsmiljø, der er her i kundeservice og vi har det rigtig godt sammen.

  • Alle snakker godt med hinanden og der er en rigtig god tone blandt kollegaerne - og så bliver der også taget noget gas på hinanden og cheferne.  

Hvorfor skal andre vælge at arbejde i JYSK?

  • Først og fremmest vil jeg sige på grund af sammenholdet. Vi er så tætte og har det rigtig godt med hinanden, men jeg vil også nævne, de mange spændende udfordringer og løsninger, der skal findes i løbet af dagen.

  • Man skal kunne lide at arbejde i et job, der indeholder mange forskellige opgaver og dertil skal man kunne smile gennem telefonen og gøre kunderne tilfredse.  

Hvad er det næste step i din karriere?

  • Jeg tager det lidt som det kommer, men jeg vil selvfølgelig gerne videre her i JYSK på et tidspunkt.

  • Vi bliver kun større her i kundeservice og der er derfor mange muligheder for at kunne udvikle sig til bl.a. Områdeansvarlig eller Team Leder. 

Bliv områdeansvarlig i kundeservice

  • Bliv ansvarlig for dit eget område i et kundeservice team

  • Vejled, motivér og involvér medarbejderne i dit team

  • Grib muligheden for at gøre en hurtig og professionel karriere i JYSK

  • Vær en del af et unikt og stærkt team

  • Bliv et led i en stor virksomhed, som gør meget for sine medarbejdere

Som områdeansvarlig i kundeservice vil du få følgende ansvarsområder:

  • Ansvaret for dit eget område i kundeservice

  • Træn og informer det øvrige personale om dit område

  • Deltag i implementeringen af nye kampagner og tiltag

  • Godt kendskab til vores produkter og systemer

  • Vær med til at sikre, at kundeservice leverer en høj service hver gang

  • Deltage i optimeringen og udvikling af daglige procedure og træning

  • Daglig kontakt til JYSKs kunder, transportører og butikker

Stillingen er perfekt for dig, som …

  • ønsker ansvar og muligheden for at påvirke din arbejdsplads

  • er en holdspiller og en god kollega, som altid er villig til at hjælpe andre

  • trives i et dynamisk og travlt miljø og kan håndtere mange forskellige opgaver på samme tid

  • er struktureret og god til at lære fra sig

  • har et højt energiniveau, karisma og en positiv indstilling

  • er fleksibel og kan prioritere sine opgaver, så kunden altid bliver tilfreds

  • er smilende og serviceminded

Lær os at kende og få viden om, hvad vores stilling kan give dig

Få indsigt i stillingen som områdeansvarlig og arbejdsmiljøet i kundeservice centrene ved at klikke på ”Mød Lill”. Hun er en af vores områdeansvarlige og vil beskrive, hvordan det er at arbejde i JYSK.

Spørgsmål?

Hvis du har spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte vores HR-afdeling på hrdk@jysk.com.

 

Hvorfor søgte du jobbet?

  • Jeg har været i JYSK i mange år og jeg har selv prøvet at være elev i butikken og derefter salgsleder og butikschef. Så jeg tænkte, at jeg nu gerne ville se JYSK fra en lidt anden siden af. Jeg fandt derfor denne stilling og nu har jeg været her i 2 gode år.

Hvordan er det at være områdeansvarlig i JYSK kundeservice?

Lill er ansvarlig for alle elever i kundeservice Danmark.

  • Det er så fedt at have ansvaret for de nyansatte og bare se deres udvikling og være med til at pejle dem ind på, hvordan vi arbejder med kunderne, systemerne og produkterne.

  • Det er rigtigt fedt at oplære dem i det hele og være med til at forme dem, og se hvordan de bare vokser med opgaven. Det er nok det bedste ved at være elevansvarlig.

Hvilke udfordringer har du mødt i din stilling?

  • Udfordringerne ligger bl.a. i vores spidsbelastede perioder. Det kunne være JYSK fødselsdagsperioden. I en sådan periode er der bare fuld gas på telefonerne og mailboksene, men samtidig er det meget vigtigt, at vores elever får den tid de skal have og har brug for.

  • Så selvom vi har travlt, lægger vi stadig meget vægt på vores møder med eleverne, deres opfølgningssamtaler, produktgennemgang eller hvad det ellers måtte være.

  • I forhold til butik er kundeservice en helt anden måde at have kundekontakt på, man skal være klar på en anden måde. I butikkerne kan man se kunderne og læse deres kropssprog - det kan man ikke gennem telefonen og det er derfor utroligt vigtig at lytte ordentlig efter og forstå kunden på den rigtige måde.

Beskriv arbejdsmiljøet

  • Vi har det så sjovt med så mange personligheder samlet på et sted. Her er en god blanding af humor, og vores forskellighed er bare med til at give en rigtig god stemning i hverdagen.

  • Vi hjælper og bruger hinanden meget - så det at vi hver især har vores egne spidskompetencer gør, at der altid er en at spørge, hvis man bliver i tvivl om noget. Det er også noget, der er med til at gøre os rigtig tætte, da alle bruger og hjælper hinanden.

Hvorfor skal andre vælge at arbejde hos JYSK?

  • Man skal arbejde i kundeservice fordi vi er meget hjælpsomme og vi støtter hinanden godt. Det er et fedt job, hvor der er en virkelig god stemning og JYSK er generelt bare en rigtig god arbejdsplads. Det er også derfor jeg er blevet her så længe.

  • Der er så mange muligheder i JYSK og du kan komme til udlandet, butikkerne, hovedkontoret, lageret - alt sammen indenfor samme virksomhed.

Hvad er det næste step i din karriere?

  • Jeg ser helt sikkert mig selv i JYSK i fremtiden. Det næste step for mig bliver, at jeg sammen med vores HR afdeling skal vurdere de ansøgninger vi modtager og vælge hvem vi skal se nærmere på. Så det bliver det kommende for mig og det glæder jeg mig rigtig meget til. 

Bliv Team Leder Trainee i kundeservice

  • Grib muligheden for en hurtig og professionel karriere i JYSK

  • Vores trainee program forbereder dig til stillingen som Team Leder, hvor du vil have ansvaret for dit eget kundeservice team

  • Få en arbejdsdag fyldt med ansvar, udfordringer og læring

  • Bliv en del af et stærkt og unikt team, hvor samarbejde og vindermentalitet er i højsæde

  • Bliv et led i en stor virksomhed, som gør meget for sine medarbejdere

Kort om trainee forløbet

  • Du vil følge og blive vejledt af en Team Leder

  • Dine arbejdsopgaver vil svare til dem, som normalt udføres af en Team Leder

  • Du vil modtage undervisningen, der ruster dig godt til stillingen som Team Leder for dit eget kundeservice team

  • Din mentor vil sparre med dig, evaluere din arbejdsindsats og påpege hvilke områder du skal arbejde med for at blive klar

I løbet af din trainee periode vil du lære at varetage følgende arbejdsopgaver:

  • Udarbejde arbejdsplaner

  • Planlægge og strukturere de mange deadlines

  • Håndtere kundeservice og teamets overordnede performance

  • Lede, vejlede, involvere og motivere dine medarbejdere

  • Coache og arbejde med dine medarbejdere i forhold til deres udviklingsniveau

  • Have samtaler med medarbejderne og evaluering af teamets performance

  • Sæt nye overordnede mål for dig og dit team

Trainee-programmet er perfekt til dig, som ...

  • er seriøs, ambitiøs og viljestærk

  • er villig til at udvikle sig

  • er resultatorienteret og har vindermentalitet

  • er villig til at lære og tage feedback til sig

  • har evnen til at holde hovedet koldt i et dynamisk og travlt miljø

  • ønsker at tage den JYSKe kultur til sig

  • har et højt energiniveau og en positivt tilgang, som vil smitte af på resten af medarbejderne

  • er villig til at tage fat sammen med dine kollegaer - og løfte i flok

Lær os at kende og få viden om, hvad vores stilling kan give dig

Få indsigt i stillingen som Team Leder Trainee og arbejdsmiljøet ved at klikke på “Mød Rasmus”. Han er en af vores Team Leder Trainees og vil beskrive, hvordan det er at arbejde i JYSK.

Spørgsmål?

Hvis du har spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte vores HR-afdeling på hrdk@jysk.com.

Hvilke tanker havde du gjort dig om stillingen?

  • Jeg gik ind til det med meget åben sind, men stadigvæk med en forventning om, at man kunne få lov til at træffe nogle vigtige beslutninger - ikke blot i forhold til kundeservice, men også nogle beslutninger der har betydning ude i butikkerne.

  • Der er blevet snakket meget om Danmarks bedste kundeservice og hvordan man som ansat i JYSK kan være med til at påvirke det, og det er helt sikkert noget der er blevet indfriet.

Hvordan er det at være Team Leder Trainee?

  • Det er en rigtig spændende hverdag, hvor man får lov til at sidde med en masse ansvar og udfordringer bl.a. med personalet, kunderne, transportørerne, men også internt i JYSK med andre afdelinger. Så det er bare kanon spændende at sidde med denne titel.

  • I kundeservice er der ikke to dage der er ens, for at bruge en klassik kommentar, men det er der ikke, det er forskelligt hver dag.

  • Jeg har været med til at sidde med mange forskellige opgaver, og selvom der til tider kan være mange lag man skal igennem her i JYSK, så får man ofte lov til at sidde med den sidste afgørelse.

Hvilke udfordringer har du mødt i din stilling?

  • Udfordringerne jeg møder er meget forskellige. Ser man bl.a. på kunderne, så kommer der nogle udfordringer, der en gang imellem kræver man tænker lidt kreativt for at få dem løst.

  • Rent personalemæssigt kan der også komme nogle interessante problemstillinger og det er noget, der stadig er ret nyt for mig. Jeg synes det er et stort spring, at gå fra at være medarbejder til at være chef. I denne forbindelse kommer man også til at møde nogle nye udfordringer og der er ligeledes nogle andre ting, man skal tage stilling til i hverdagen.

 Beskriv arbejdsmiljøet

  • Arbejdskulturen i vores team er rigtig god og det er også en af de ting, der har været i højsæde her hos os i kundeservice.

  • Selve arbejdsmiljøet og den måde vi går ind til tingene på er utrolig positiv. Vi er et stort team der hjælper hinanden, og vi ved godt hvad der er vigtigt og hvad det er vi kæmper for hver eneste dag - glade og tilfredse kunder.

  • Så alt i alt er det en utrolig fed arbejdskultur og folk giver den bare max gas. Så det er super fedt at være en del af det.

  • Vi spænder bredt i teamet og det er en super god kombination. Det er også med til at give en god energi og en god udvikling mellem medarbejderne.

  • Alle kan trække på alle også selvom, det måske ikke er alle, der kender lige meget til produkterne eller systemerne, så kan man altid spare med hinanden og bruge hinandens viden.

Hvorfor skal andre vælge at arbejde i JYSK?

  • Hvis jeg skulle anbefale en anden at arbejde i JYSK, så vil jeg sige, at du får en utrolig varieret arbjdesdag. Du får lov til at bruge dit hoved meget og du bliver udfordret, bl.a. i form af de kunder der ringer ind og de problemstillinger der kan opstå internt i organisationen, i butikkerne, på hovedkontoret, blandt kollegaer eller i de andre afdelinger.

  • Jeg tror dog det er den selvstændighed du har herinde, som jeg vil lægge tungest i vægtskålen. Det at du har denne selvstændighed og muligheden for at påvirke de ting du sidder og arbejder med, det er meget tiltalende synes jeg.

Hvad er det næste step i din karriere?

  • Det næste step for mig er at blive Team Leder for et kundeservice team, og om det bliver i Danmark eller i udlandet, det er i og for sig ikke så vigtig for mig. Jeg vil gerne ud og have erfaring og så på et tidspunkt videre her i JYSK.

Bliv Team Leder i kundeservice

  • Som Team Leder er du ansvarlig for dit eget kundeservice team og teamets performance

  • Du er ansvarlig for personalet herunder træning, coaching og udvikling af medarbejderne

  • Du skal sørge for, at teamet altid er klar til kunderne og leverer god service hver gang

  • Vær med til at skabe et stærkt og unikt team, hvor samarbejde og vindermentalitet er i højsæde

  • Bliv et led i en stor virksomhed, som gør meget for sine medarbejdere

  • Grib muligheden for at få en professionel karriere i JYSK 

Som Team Leder får du følgende ansvarsområder:

  • Er den endelige beslutningstager

  • Optimér teamets performance og udvikling

  • Vejled, involver og motiver dine medarbejdere

  • Træn, coach og arbejd med dine medarbejdere

  • Sæt nye overordnede mål for dit team

  • Følg op på og evaluér på teamet performance

  • Planlæg og have overblik over teamets opgaver og målsætninger

Stillingen er perfekt til dig, som ...

  • er seriøs, ambitiøs og viljestærk

  • er villig til at udvikle sig

  • kan lede, motivere og hjælpe sine medarbejdere

  • er resultatorienteret og har vindermentalitet

  • er villig til at lære og tage feedback til sig

  • har evnen til at holde hovedet koldt i et dynamisk og travlt miljø

  • har et højt energiniveau og har en positivt tilgang, som vil smitte af på resten af medarbejderne

  • er villig til at tage fat sammen med dine kollegaer – og løfte i flok

Lær os at kende og få viden om, hvad vores stilling kan give dig

Få indsigt i stillingen som Team Leder og arbejdsmiljøet ved at klikke på “Mød Madelene”. Hun er en af vores Team Ledere og vil beskrive, hvordan det er at arbejde i JYSK.

Spørgsmål?

Hvis du har spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte vores HR-afdeling på hrdk@jysk.com.

Hvilke tanker havde du gjort dig om stillingen?

  • Jeg har arbejdet med kundeservice hele mit arbejdsliv og var virkelig interesseret i de muligheder JYSK tilbød i denne position. Det var ligeledes en stor chance for at åbne et nyt kundeservicecenter og udvikle både mig selv og JYSK.

  • Det er en rolle med et stort ansvar, men også frihed til at forbedre opgaver og processer, hvilket passer mig rigtig godt.

Hvordan er det at være Team Leder i kundeservice?

  • Det er sjovt og udfordrende! Vi har muligheden for at hjælpe og give en god service til mange forskellige kunder og til vores mange butikker. Hertil har jeg også muligheden for at udvikle mine team medlemmer, så de kan blive endnu bedre til deres job.

  • Kundeservicecentret og Team Leder rollen er en temmelig ny position her i JYSK, så for mig handler det om en masse planlægning og organisering. Dette gør jeg for at sikre, at vi har den type kundeservice, JYSK gerne vil have med gode KPI'er og opmærksomhed på kundernes behov.

  • For mig er det vigtigt, at vi er involveret med hele organisationen – at vi får den rette uddannelse, deltager i vigtige møder, får trænet vores butikker og os selv i områder, hvor vi kan blive bedre osv. Grundlæggende bestræber jeg mig på, at kundeservice er involveret i JYSKs overordnet strategier og på den måde er med til at følge og hjælpe til i JYSKs udvikling. Jeg kommer løbende med bidrag til, hvordan vi kan udvikle og komme på nye idéer i forhold til den samlede kundeservice oplevelse JYSK leverer.

Hvilke udfordringer har du mødt i din stilling?

  • Udfordringerne er ofte det, der gør dette job så alsidig og egnet til mig som person. Jeg elsker at se min arbejdsplads udvikle sig og stræbe efter at blive bedre. Vi har et hurtig og konstant udviklende arbejdsmiljø her i JYSK.

  • Jeg kan dog altid bruge mere tid, så vi kan gøre absolut alt det vi gerne vil. Vi har høje ambitioner, KPI'er og målsætninger – men samtidig ønsker jeg, at alle kunder og mine medarbejdere får den tid og hjælp de har brug for. Det kan til tider være svært, at være der for alle og det er derfor meget vigtigt at være i stand til at prioritere og strukturere tingene.

  • Det kan også være en udfordring at sikre, at vores kommunikationen fungerer og de oplysninger, der skal videregives kommer ud til de rette afdelinger. Hvis en ændring for eksempel skal gennemføres i virksomheden, skal vi sørge for, at alle kan forstå hvad vi mener og hvad vi ønsker. Vi har alle brug for at kende og arbejde mod det samme mål, uanset om du arbejder i en butik eller i kundeservice. Så når jeg har brug for, at andre er med på en ny idé eller tiltag er det op til mig, at sikre god og klar kommunikere om dette – ofte til mange forskellige personer. Det er derfor min klare overbevisning, at du skal være god til at kommunikere for at lykkes i denne stilling.

 Beskriv arbejdsmiljøet

  • Vi arbejder som et team og vi tager alle ansvar for at få arbejdet udført sammen. Ligeledes opfordrer vi hinanden til at udfordre os selv, så vi hele tiden kan vokse i vores roller og som team.

Hvorfor skal andre vælge at arbejde i JYSK?

  • Der er aldrig et kedeligt øjeblik i JYSK. Vi stræber altid efter at blive bedre, og vi sørger derfor hele tiden for at foretage forbedringer og gøre kunderne og medarbejderne glade og tilfredse.

  • JYSK er altid interesseret i dine idéer og inputs - så hvis du er en person, som kan lide en hurtig voksende organisation, der tager hånd om sine ansatte, så vil du virkelig nyde at arbejde i JYSK.