Forfølg din karriere i en af vores butikker

 

Vi kan tilbyde dig en bred vifte af stillinger og karrieremuligheder i JYSK 

 

Til alle vores stillinger følger et professionelt træningsprogram

 

Udvis engagement og få mulighed for at arbejde dig hurtigt op ad karrierestigen  

 

Forfølg din karriere i en af vores butikker

 

Vi kan tilbyde dig en bred vifte af stillinger og karrieremuligheder i JYSK 

 

Til alle vores stillinger følger et professionelt træningsprogram

 

Udvis engagement og få mulighed for at arbejde dig hurtigt op ad karrierestigen  

 

Bliv elev 

 

  • Deltag i et af de absolut bedste elevuddannelser i Danmark/Norge
  • Dine skoleperioder vil foregå på vores private uddannelsescenter i Himmerland
  • Bliv en del af et unikt og stærkt team i din lokale butik
  • Grib muligheden for at gøre hurtig og professionel karriere i JYSK
  • Bliv et led i en stor virksomhed, som gør meget for sine medarbejdere

Læs mere om vores elevuddannelse på http://elev.jysk.dk/

 

 

Hvert år udvælger JYSK flere hundrede elever, som får muligheden for at deltage i JYSKs elevuddannelse. Træningsprogrammet består af en kombination af skoleforløb og arbejde i din lokale butik. Skoleforløbet foregår på vores private uddannelsescenter i Himmerland og har en varighed af i alt 9 uger – 4 perioder af 2 ugers varighed samt 1 afsluttende eksamensuge. 

At deltage i et elev-program er anderledes

Dine skoleperioder vil finde sted på vores private uddannelsescenter i Himmerland – IKKE på din handelsskole.

  • Du vil møde mange andre JYSK elever, som står i præcis den samme situation som dig selv.
  • Vores dygtige undervisere ved, hvordan man gør læring til en leg, og de vil lære dig alt du behøver at vide om JYSK
  • Vær forberedt på at få nye venner blandt de andre elever i løbet af skoleforløbene.

Hvad lærer du i løbet af elevuddannelsen?

  • I løbet af den første måned vil du blive introduceret for din lokale butik, lære dine nye kollegaer at kende, lære hvordan det er at være sælger og betjene kunder. Desuden vil du få ansvaret for dit eget produktområde i butikken.
  • I løbet af den første måned skal du gennemføre en række e-learning kurser, som vil lære dig en masse om JYSK. Kurserne vil også give dig viden om vores produkter - de vil lære dig alt du skal vide om dyner og puder, havemøbler, møbler, tekstiler, træsorter, miljømærker osv.
  • På skoleforløbene vil du lære forskellige salgsteknikker, og du vil blive trænet i at yde en god service over for vores kunder. Desuden vil du lære, hvordan du skal håndtere forskellige produktområder.
  • I din lokale butik vil du komme til at deltage i implementeringen af nye kampagner og opsætningen af tilhørende skilte. Her vil du komme til at bruge din viden, du har tilegnet dig i løbet af skoleperioderne.

... Og hvis du gør det rigtig godt

  • Hvis du gør et godt stykke arbejde i din lokale butik og i løbet af dine skoleperioder, vil du få muligheden for at blive udvalgt til vores “Boblerhold” eller vores ”Talenthold”.
  • Elever, som bliver udvalgt til disse hold, vil deltage på en række ledelseskurser, som vil gøre dem egnede til at varetage et endnu større ansvar i deres lokale butik.
  • At være en del af enten ”Boblerholdet” eller ”Talentholdet” betyder, at du vil blive taget i betragtning, når der skal udvælges kandidater til vores Salgslederstillinger eller til vores ”Store Manager Trainee” træningsprogram.

Elevuddannelsen er egnet til dig, som

  • har et højt energiniveau og er positiv af sind
  • er seriøst, ambitiøs og villig til at tage fat sammen med dine kollegaer
  • kan holde moralen høj og arbejde effektivt – også når du modtager 50 paller på én gang
  • er flittig, punktlig og villig til at lære og udvikle sig
  • trives med at arbejde i en butik med et travlt miljø
  • er smilende og serviceminded    

Lær os at kende og få viden om, hvad vores elevuddannelse kan give dig

Få indsigt i vores elevstilling og vores arbejdskultur i butikkerne ved at klikke på “Mød Rune”. Han er en af vores mange elever og vil fortælle, hvordan det er at være elev i JYSK.

Spørgsmål?

Hvis du ønsker at blive elev i din lokale JYSK butik, bedes du kontakte butikken direkte.

Hvis du har spørgsmål vedrørende programmet, er du velkommen til at kontakte Jørgen Olsen, Uddannelseschef på JYSK Academy, på jol@jysk.com, eller vores kursussekretær Anne Marie Bager på ama@jysk.com – eller du kan ringe på 89 39 75 90.

Rune er en af vores mange elever hos JYSK. Han giver her et indblik i, hvordan det er at være elev, hvordan hans dagligdag ser ud, hvad han synes om elevuddannelsen, og hvordan det er at være en del af JYSK.

Hvorfor søgte du en elevstilling i JYSK?

Først var jeg egentlig bare ude efter et arbejde, så jeg kunne få noget erhvervserfaring, men så skete der det, som jeg tror, sker for de fleste, som starter hos JYSK - Jeg begyndte at brænde for det og elskede at være i butikken, og så er det svært at stoppe igen. Nu har jeg et mål om at blive salgsleder.

Hvilke tanker har du gjort dig om vores træningsprogram?

  • At være elev lyder ikke så imponerende – det gør de almindelige elevuddannelser, som nogle af mine venner følger heller ikke – så jeg troede at det blot var en periode som skulle overstås hurtigst muligt.
  • Jeg havde gjort op med mig selv, at jeg ville gøre det så godt jeg kunne, men jeg var usikker på, hvad jeg kunne få ud af træningsprogrammerne, og hvad jeg kunne bruge en eleveksamen til.

Hvordan er det at være elev i JYSK?

  • JYSK tilbyder en virkelig god elevuddannelse med mange karrieremuligheder bagefter. Det giver et boost, at man lynhurtigt kan skabe sig en karriere og komme højere op i graderne.
  • Man føler, man er noget værd, når man kommer her som elev. JYSK gør virkelig meget for deres elever og for at vi har det godt. Bare dét at komme på skoleforløb, er en kæmpe oplevelse. Man bliver lukket ind i den her JYSK boble sammen med en masse andre elever, hvor vi får en masse oplevelser og bliver en del af JYSK-ånden.
  • Dagligdagen i butikken er super fed. Vores team er helt kanon, stemningen er altid god, vi hygger os med hinanden, som var vi en lille familie, og man får hurtigt blåt blod i årene, som de siger her i JYSK.
  • Når man først kommer i gang hos JYSK, begynder man lynhurtigt at brænde for det og man bliver stolt over det, man laver.
  • Man bliver konstant motiveret, fordi man får så mange nye udfordringer i hverdagen.

Hvilke udfordringer er du stødt på i løbet af dit uddannelsesforløb?

  • Vi møder mange forskellige typer kunder. De er altid en udfordring at betjene og kommunikere med dem på den rigtige måde, fordi vores service skal tilpasses til den konkrete situation, kundens behov og kundens humør.
  • Det tager tid at lære at navigere rundt i de IT-systemer, som bruges i butikkerne og at lære at forstå IT-rapporterne og de forskellige procedurer.
  • Det var en udfordring at lære at betjene kasseapparatet og at forsøge at overbevise kunden om at købe mere, når de praktisk talt er på vej ud af døren.
  • I JYSK arbejder vi på baggrund af din personlige profil (din DiSC-profil). Vi bliver nødt til at kende os selv for at kunne anerkende vores styrker og svagheder, og derved få kendskab til, hvad vi skal arbejde på i fremtiden. Herudover vil vi også få kendskab til vores kollegaers profiler, så vi ved, hvordan vi skal interagere og samarbejde med dem på den bedst mulige måde.

Beskriv arbejdskulturen i din butik:

  • Man står sammen og hjælper hinanden med alt. Man er nød til at være et team for at kunne klare presset. Det synes jeg, er rigtig fedt. 
  • I den butik jeg arbejder i, er vi et forholdsvist nyt og ungt team. Vi har det rigtig sjovt sammen, og vi klinger godt. Man møder altid ind til et team, der er fuld af energi og power, og hvor tonen altid er god. Det smitter af på vores kunder og giver også dem en god oplevelse, når de kommer ind i butikken.
  • Vi konkurrerer jo lidt med de andre forretninger om at klare os bedst rent salgsmæssigt. Det er mega motiverende at modtage en bonus for god performance. Det føles jo altid fedt at "vinde".

Hvorfor skal andre vælge JYSKs elevuddannelse?

  • Fordi JYSK bare gør mere for deres elever, end de gør andre steder.
  • JYSK er en kæmpe virksomhed, så karrieremulighederne er næsten uendelige, hvis bare man vil det.
  • JYSK investerer virkelig meget i deres elever - både i at gøre os så dygtige som muligt, men også med at hjælpe os så langt som muligt.
  • JYSK har et virkelig godt skoleforløb i nogle fede omgivelser - De sender ikke bare deres elever ned på en handelsskole.
  • JYSK kører Lars Larsen stilen med en kultur, hvor alle er helt nede på jorden. Det gør ingen forskel, om man er District Manager eller elev - det tager man ikke så tungt. Man vil bare gerne gøre det godt og arbejde sammen for at nå de fælles mål, der er blevet sat.
  • Man møder mange forskellige udfordringer i JYSK, og man får lov til at få meget ansvar - man får generelt bare lov til mange flere ting. Hvis du gerne vil være god til noget, så får du lov til at blive god til det - og der står altid nogen klar til at hjælpe dig.

Hvad er næste step i din karriere?

Jeg er virkelig glad for at være her, så næste skridt er at blive Salgsleder.

Bliv sælger

  • Bliv en god sælger, luk handlen og tilbyd mersalg
  • Deltag i vores professionelle træningsprogram og bliv en dygtig sælger
  • Udfør et godt stykke arbejde og vær med til at tjene en bonus til dit team
  • Bliv en del a et unikt og stærkt team i din lokale butik
  • Grib muligheden for at gøre hurtig og professionel karriere i JYSK
  • Bliv et led i en stor virksomhed, som gør meget for sine medarbejdere 

Som sælger i JYSK vil du få følgende arbejdsopgaver:

  • Vær en god sælger og tilbyd mersalg
  • Kundeservice: Kend din kunde – vær opmærksom på kundens behov, situation og humør
  • Hav et godt kendskab til vores produkter og forstå hvordan du skal sælge dem
  • Ansvar for dit eget produktområde i butikken, hvor du skal sørge for, at området altid ser pænt og indbydende ud
  • Lær at håndtere kasseapparatet, og hvordan man registrerer reklamationer og videresender dem til leverandøren for godkendelse
  • Lær at trække en salgsrapport, og lær hvordan den skal læses
  • Deltag i implementeringen af nye kampagner og opsætningen af tilhørende skilte mv. 

Stillingen er perfekt for dig, som …

  • kan blive en god sælger, som lukker handlen og tilbyder mersalg
  • trives i et dynamisk og travlt miljø
  • er seriøst, ambitiøs og villig til at tage fat sammen med dine kollegaer
  • er flittig, punktlig og villig til at lære og udvikle sig
  • har et højt energiniveau, karisma og et positivt sind
  • er fleksibel og kan prioritere sine opgaver
  • kan fuldføre dine opgaver bedre end de fleste og motivere dig selv
  • er en holdspiller og en god kollega, som altid er villig til at hjælpe
  • er smilende og serviceminded

Lær os at kende og få viden om, hvad vores stilling kan give dig

Få indsigt i stilling som sælger og vores arbejdskultur i butikkerne ved at klikke på ”Mød Sabine”. Hun er en af vores sælgere og vil beskrive, hvordan det er at arbejde i JYSK.

Spørgsmål?

Hvis du ønsker at blive sælger i din lokale JYSK butik, bedes du kontakte butikken direkte.

Hvis du har spørgsmål vedrørende stilling, er du velkommen til at kontakte vores HR-afdeling på hrdk@jysk.com.

Hvorfor søgte du stillingen I JYSK?

Jeg har tidligere været elev hos JYSK og elsker bare at være her, så selvfølgelig skulle jeg fortsætte op ad JYSKs karrierestige.

Hvilke tanker har du gjort dig om stillingen?

  • Min umiddelbare opfattelse af stillingen som sælger viste sig hurtigt at være meget anderledes end realiteten – at være sælger er meget mere end et lidt stille og ensformigt job bag disken. Der sker noget nyt hele tiden - du skal gøre plads til nye produkter, fordi sæsonerne skifter, gøre klar til nye kampagner med nye skilte og opstillinger, og du skal konstant udvikle dig på flere forskellige områder, for at kunne følge med.

Hvordan er det at være sælger i JYSK?

  • Det er sjovt, at få lov til at bygge butikken op hver gang en ny sæson starter og dermed få lov til at sætte sit eget præg på butikken.
  • Når man er ansvarlig for et område i butikken, har man stor indflydelse på, hvordan det skal se ud, og hvordan produkterne skal stå. Det er motiverende, at man får det ansvar.
  • Der er gang i den hver dag med mange nye opgaver og udfordringer, så man skal være her, fordi man har lyst til at være her - ikke bare for at have noget at lave. Hele teamet går ind i det 110%, så det bør man selvfølgelig også selv gøre.
  • Det er en virkelig fed fornemmelse, og man får et kæmpe ”kick” første gang man sælger for over 10.000 kr. Der føler man virkelig, at man gør en forskel.
  • Det er altid pisse fedt, når man vinder nogle konkurrencer enten internt eller eksternt - når man for eksempel slår sine egne tal, eller performer bedre end de andre butikker.

Hvilke udfordringer har du mødt i din stilling?

  • Der er mange forskellige opgaver, som man skal med ind over, så det er med at holde tungen lige i munden for at lære det hele.
  • Man skal samarbejde med sit team, hvilket man bedst gør ved at lære dem rigtig godt at kende, så man kan trække på hinandens styrker og hjælpe hinanden med at udvikle de sider, der måske ikke er helt så stærke.
  • Det er altid en udfordring at lære at takle kunderne - specielt når der er tale om utilfredse kunder og reklamationer. Men det er nu altid sjovt at få lov til at sælge til så mange forskellige typer, da de alle forventer noget særlig. Vores vigtigste opgave er at tage tingene med et smil og sikre, at vores kunder går glade herfra igen med en positiv kundeoplevelse i bagagen.

Beskriv arbejdsmiljøet i din butik:

  • Vi har det rigtig godt her i vores butik - vi løfter opgaven sammen.
  • Hvis vi går og har noget, der nager os, så snakker vi med hinanden om det.
  • Vores team arbejder virkelig godt sammen. Vi støtter og hjælper hinanden og gør dermed hinanden til endnu bedre sælgere, hvilket helt sikkert også er en af grundene til, at vi laver så gode tal.
  • Her er en rigtig god atmosfære, hvor energien er høj, og man roser hinanden.

Hvorfor skal andre vælge at arbejde i JYSK?

  • Man får generelt bare mere ud af at arbejde hos JYSK – man får et godt team og kommer ind i en virksomhed, som går meget højt op i sit personale, og at vi alle har det godt.
  • Man skal vide meget, og man får hurtigt ansvar og indflydelse i butikken, så man opbygger en enorm viden, når man arbejder her - man føler sig som en vigtig brik i teamet.
  • Man kan hurtigt stige i graderne hos JYSK, og de vil gøre alt for at hjælpe dig, så hvis man vil det, kan man skabe sig en super fed karriere her.

Bliv områdeansvarlig

  • Bliv ansvarlig for dit eget produktområde i butikken
  • Få muligheden for at påvirke salgs- og nøgletal i dit specifikke produktområde
  • Udfør et godt stykke arbejde og vær med til at tjene en bonus til dit team
  • Grib muligheden for at gøre hurtig og professionel karriere i JYSK
  • Bliv et led i en stor virksomhed, som gør meget for sine medarbejdere
  • Bliv en del af et unikt og stærk team 

De forskellige butiksområde omfatter:

  • Dyner/puder samt sengelinned og lagner
  • Møbler og havemøbler
  • Tekstiler og isenkram
  • Madrasser

Som områdeansvarlig vil du få følgende ansvarsområder:

  • Ansvaret for dit eget produktområde i butikken, hvilket omfatter, at du sørger for at området altid er pænt og indbydende
  • Kontrol af priser – de skal altid være korrekte i henhold til tilbud og kampagner
  • Hav et godt kendskab til vores produkter, og forstå hvordan du skal sælge dem
  • Træning og videregivelse af information til kollegaer, når nye vi får nye produkter og ved sæsonskift
  • Deltag i implementeringen af nye kampagner og opsætningen af tilhørende skilte mv. 
  • Bestil varer hjem, hvis et særligt produkt sælger godt, så vi aldrig har udsolgt og ingen hylder er tomme
  • Kundeservice: Kend din kunde – vær opmærksom på kundens behov, situation og humør
  • Deltag i træningsprogrammer sammen med de øvrige områdeansvarlige i distriktet for at dele viden, diskutere og spare med hinanden

Stillingen er perfekt for dig, som …

  • ønsker ansvar og muligheden for at påvirke butikkens nøgletal og generelle præstation
  • trives i et dynamisk og travlt miljø og kan håndtere mange forskellige opgaver på somme tid
  • er flittig, punktlig og villig til at lære og udvikle sig
  • har et højt energiniveau, karisma og et positivt sind
  • er en holdspiller og en god kollega, som altid er villig til at hjælpe
  • er smilende og serviceminded
  • kan udføre dine opgaver og motivere dig selv i løbet af en travlt arbejdsdag

Lær os at kende og få viden om, hvad vores stilling kan give dig

Få indsigt i stillingen som områdeansvarlig og arbejdsmiljøet i butikkerne ved at klikke på “Mød Christina”. Hun er en af vores områdeansvarlige og vil beskrive, hvordan det er at arbejde i JYSK.

Spørgsmål?

Hvis du har spørgsmål vedrørende stilling, er du velkommen til at kontakte vores HR-afdeling på hrdk@jysk.com.

Hvordan er det at være områdeansvarlig i JYSK?

  • Det er fedt at få ansvar og få lov til at sætte sit eget præg på butikken. Når man er ansvarlig for et vareområde, har man stor indflydelse på, hvordan dekorationen og opbygningen af det skal være og se ud, så man er med til at bestemme, hvad der møder kunderne, når de kommer ind i butikken. Det er meget motiverende, men JYSK er generelt gode til at give deres medarbejdere ansvar, hvis bare man vil det.
  • Jeg er typen, der godt kan lide, at hverdagen er lidt hektisk, så man ikke bare står stille. Der er altid noget at lave i JYSK - når der ikke er kunder, er der tusind andre ting at tage sig til.
  • Det er fedt at få følelsen af, at man med succes kan yde den kundeservice, som vi stiler efter i JYSK – alle butikker er top motiverede til at tage imod kunderne, og det kan jeg virkelig godt lide.
  • Vi holder jo nogle interne konkurrencer her i butikken, men også med de andre butikker. Det er sjovt at prale lidt, når man får skabt de bedste resultater. Og så er det bare mega motiverende, at vi som butik også bliver belønnet for det i form af bonusser eller andre lækre præmier.
  • Det er fedt at være en del af et godt team her i butikken, men der er også en fantastisk opbakning fra de andre butikker. JYSK har en fantastisk kultur, hvor alle hjælper og støtter hinanden, så når man først er kommet ind hos JYSK, er det svært at slippe det igen.

Hvilke udfordringer har du mødt i din stilling?

  • Der er mange forskellige opgaver og altid noget at lave, så nogle dage kan være hektiske med mange kundeordrer og generelt bare mange kunder i butikken - så man skal være på fra man møder ind, til man går hjem.
  • Vi får dagligt tal ud på, hvordan salget er i vores område – og har vi dårligere indekstal end de andre butikker i landet, så er det mit ansvar at lave tiltag for at sætte gang i omsætningen, som fx eksponeringer, træning af mine kolleger ift. produktviden, omrokere i området osv. 

Beskriv arbejdsmiljøet i din butik:

  • Vi har et virkelig stærkt team med sammenhold, og hvor vi også udfordrer hinanden fagligt. Hvis man godt kan lide at arbejde i et team, så er JYSK virkelig et godt sted.
  • Stemningen i butikken er altid god og fyldt med energi.
  • Vi er gode til at uddele ansvar i vores butik. Man har stor tiltro til hinanden og roser hinanden i hverdagen.

Hvorfor skal andre vælge at arbejde i JYSK?

  • JYSK er bare den bedste arbejdsplads - her er alle muligheder for at lykkes. 
  • Hvis man er konkurrencemenneske, så er JYSK også det helt rigtige sted, for man konkurrerer hele tiden med hinanden og de andre butikker, og det er virkelig sjovt.
  • Jeg har udviklet mig meget på det personlige plan også – man bliver meget mere selvstændig og voksen og meget mere ansvarlig. Man bliver klædt på til den store verden.
  • Det vil jeg garantere for alle, der ender hos JYSK - man slipper det aldrig helt igen. Hvis du vil det og arbejder for det, kan du simpelthen nå så langt på kort tid rent karrieremæssigt.

Hvad er næste step i din karriere?

  • Til at starte med kunne jeg godt tænke mig at blive salgsleder og blive dygtig til det. Men jeg drømmer også om at blive butikschef, så om 5 år er jeg forhåbentlig butikschef et eller andet sted. Jeg bliver i hvert fald hængende i JYSK.

Bliv lageransvarlig

  • Bliv ansvarlig for de daglige operationelle opgaver på lageret i din lokale JYSK butik
  • Bliv ansvarlig for varemodtagelse, kundeordrer og vareudleveringer på lageret
  • Lær dine kollegaer, hvordan de skal færdes på lageret i, og hvilke procedurer der er gældende ift. leverancer, varemodtagelse, trolley konceptet osv. for at bibeholde et godt arbejdsmiljø
  • Bliv en del af et unikt og stærkt team
  • Grib muligheden for at gøre hurtig og professionel karriere i JYSK
  • Bliv et led i en stor virksomhed, som gør meget for sine medarbejdere 

Som lageransvarlig i JYSK vil du få følgende ansvarsområder:

  • Tag godt i mod fragtmanden om morgenen og vær klar til at modtage varer
  • Registrér og tjek at alle indkomne varer er i intakte
  • Pak de indkomne varer ud og læg dem i trolleys, så de er klar til at blive transporteret ind i butikken, når de andre medarbejdere møder ind
  • Kontakt og informér kunderne via SMS om, at deres varer er ankommet
  • Udskriv pakke/pluklister og forbered dig på, at kunderne kommer og afhenter deres varer
  • Kundeservice: Sørg for at give kunderne en god oplevelse, når de afhenter deres varer
  • Hold orden på lageret og sørg for, at der er pænt og rent. Sortér affald til genbrug
  • Organisér og flyt paller rundt på lageret
  • Hold styr på leverancer og ordrer, gør status, og forbered dig til næste dag
  • Træn og informér det øvrige personale om lagerområdet

Stillingen er perfekt for dig, som …

  • er struktureret og har ordensans
  • kan holde overblik i et dynamisk og travlt miljø
  • er villig til at tage ansvar
  • nyder rutinearbejde, der indeholder fysisk arbejde
  • flittig og villig til at tage fat sammen med dine kollegaer
  • er en holdspiller og en god kollega, som altid er villig til at hjælpe
  • er smilende og serviceminded             

Lær os at kende og få viden om, hvad vores stilling kan give dig

Få indsigt i stillingen som områdeansvarlig og arbejdsmiljøet i butikkerne ved at klikke på “Mød Kasper”. Han er en af vores lageransvarlige og vil beskrive, hvordan det er at arbejde i JYSK.

Spørgsmål?

Hvis du har spørgsmål vedrørende stilling, er du velkommen til at kontakte vores HR-afdeling på hrdk@jysk.com.

Hvilke tanker har du gjort dig om stillingen?

  • Jeg havde ikke rigtig noget begreb om, hvor stor JYSK egentlig er. Det overraskede mig virkelig – det var meget større og meget mere organiseret, end jeg havde troet. Alle mine kollegaer var så veluddannede, og har alle været på kurser eller igennem forskellige uddannelsesforløb, så de var trænet og havde en stor produktviden. Og så kom det lidt som et chok for mig, da jeg fandt ud af, hvor mange kollegaer jeg har rundt om i verden.
  • Alt var jo nyt, så man skulle lige have det ind på rygraden. Der var derfor en tilpasningsperiode i starten, hvor jeg skulle lære JYSK og deres måde at gøre tingene på at kende. Det tog mig lige lidt tid at komme ind i det, men der er masser af hjælp at hente alle steder fra i organisationen, så der er ikke langt til hjælp og et svar.

Hvordan er det at være lageransvarlig i JYSK?

  • Det er fedt at have så meget ansvar på lageret.
  • Kort efter at jeg blev ansat, var jeg på et kursus for lageransvarlige, hvor vi fik udleveret nogle proces-beskrivelser og retningslinjer, som man altid kan finde svar i, hvis man har spørgsmål eller er i tvivl om noget. Så selv som ny var det rimelig nemt at finde rundt i tingene.
  • Kollegaerne er alfa omega. Der er så meget energi i butikken, da vi er et meget ungt team. Man går meget op i hinanden, så det er ikke bare arbejde. Vi har virkelig et stærkt team, men vi føler os stadig som en vigtig del af resten af JYSK organisationen.
  • Hvis man har spørgsmål, kan man hurtigt række hånden ud til andre lageransvarlige fra andre butikker. Man hjælper hinanden, hvis der er et eller andet - også på tværs af alle butikkerne. Vi kender jo hinanden fra det kursus, som vi lageransvarlige var på, i starten af vores ansættelse - så man er ikke kun én lille butik.
  • Man skal være forberedt, for der sker hele tiden noget stort i JYSK - der kommer nye produkter, nye kampagner, nye sæsoner starter osv. Der er gang i den.

Hvilke udfordringer har du mødt i din stilling?

  • Hvis jeg har nogle spørgsmål til selve lageret, kan jeg altid kontakte en lageransvarlig fra en anden butik - så kan vi sparre lidt med hinanden. Der er meget at lære og meget man er i tvivl om i starten. Nu har jeg vænnet mig til at bruge JYSKs interne Facebook side eller finde svar på JYSKs intranet.
  • Der er rigtig meget at se til, og man har et stort ansvar som lageransvarlig. Det er derfor vigtigt, at man er god til at kommunikere med de andre i butikken, så de kan finde rundt og tage over på lageret, når man ikke selv er til stede.

Beskriv arbejdsmiljøet i din butik:

  • Man hjælper hinanden - altid! Brænder det på nogen steder, så tropper alle mand op - også selvom man egentlig skulle have haft fri for 10 min. siden.
  • Energien og humøret er højt, så der er altid en god stemning i butikken - det er sjovt at tage på arbejde.
  • Vi er gode til at holde fast i hinanden og holde hinanden oppe. Hvis der er én, som har en dårlig dag, eller er lidt skidt, så tager man over og giver den en ekstra skalle.
  • Og så er der altid masser af god humor og glæde at finde i vores butik.

Hvorfor skal andre vælge at arbejde i JYSK?

  • Der er mange karrieremuligheder i JYSK. Hvis du har lyst og vil det, kan du hurtigt bevæge dig op ad karrierestigen. Hvis man holder fast, giver den en skalle og har en god vilje, så kan man komme rigtig langt her i organisationen.
  • Helt klart teamet. Man finder ikke et bedre sammenhold i nogen andre virksomheder. Der er mange gode kollegaer, man kan række hånden ud til.
  • Det er en god arbejdsplads med rigtig gode hjælpemidler, så man ikke bliver begrænset i sit arbejde.
  • JYSK har generelt et rigtig godt arbejdsmiljø, hvor man passer godt på sine medarbejdere.

Hvad er næste step i din karriere?

  • Om tre år satser jeg på, at være kommet videre op ad karrierestigen. Jeg vil i hvert fald rigtig gerne blive i JYSK. Her er masser af muligheder, så det er bare med at række hænderne op.

Bliv driftsansvarlig

  • Træk rapporter over daglige og ugentlige indkøb og tjek om der er uoverensstemmelser mellem bestilte varer og lagerbeholdningen, og hold øje med om rabatter og prisreduktioner er registreret
  • Hold øje med  hvad der bliver smidt væk – både fra et økonomiske og miljømæssigt perspektiv
  • Udfør et godt stykke arbejde i butikken sammen med dine kollegaer og optjen en god bonus
  • Sørg for at yde den bedste service, når du snakker med kunderne om deres køb eller potentielle reklamationer
  • Bliv en del af et unik og stærkt team, og bliv et led i en stor virksomhed, som gør meget for sine medarbejdere 

Som driftsansvarlig refererer du til Store Manageren i din butik.

Som driftsansvarlig vil du få følgende ansvarsområder:

  • Træk rapporter over daglige og ugentlige indkøb og tjek om der er uoverensstemmelser mellem bestilte varer og lagerbeholdningen, og kontakt disitributionscenteret for at finde en løsning
  • På baggrund af rapporterne skal du holde øje med, om tilbud og rabatter er registrerede med henblik på at sikre at vi altid gør den bedst mulige handel med kunden
  • Sørg for at der altid er de nødvendige materialer til rådighed for at holde butikken kørende f.eks. poser, kuglepenne, skiltemateriale, bonruller til kasseapparatet, toiletpapir osv.
  • Sørg for at intet bliver smidt væk uden grund. Vi er miljøbevidste, og vi tjekker derfor altid om defekte genstande kan refunderes ved leverandøren eller om de kan sælges til kunden til en lavere pris
  • Træn dine kollegaer i administrative og operationelle opgaver
  • Hjælp og servicér kunderne i butikken

Stillingen er perfekt for dig, som …

  • er reultatorienteret
  • er service-minded og en god sælger
  • kan holde styrover mange forskellige ting på samme tid
  • er ansvarlig og struktureret
  • kan skabe overblik og trives i et dynamisk og travlt miljø
  • har et højt energiniveau og har et positivt sind
  • kan tage potentielle udfordringer med et smil

Lær os at kende og få viden om, hvad vores stilling kan give dig

Få indsigt i stillingen som driftsansvarlig og arbejdsmiljøet i butikkerne ved at klikke på “Mød Jeanett”. Hun er en af vores driftsansvarlige og vil beskrive, hvordan det er at arbejde i JYSK.

Spørgsmål?

Hvis du har spørgsmål vedrørende stilling, er du velkommen til at kontakte vores HR-afdeling på hrdk@jysk.com.

Hvordan er det at arbejde som driftsansvarlig i JYSK?

  • Det er fedt, at man er med inde over nogle andre ting end de andre i butikken – at man bliver gjort ansvarlig for nogle områder, kan trykke på nogle andre knapper og dermed skabe resultater. Det er en rar fornemmelse, at kunne hjælpe sine kollegaer, når de har spørgsmål inden for mit ansvarsområde.
  • Det der også er fedt ved at arbejde i JYSK er alle de ting, man lærer. Man lærer meget, får lov til at være en del af rigtig mange ting, og bliver tildelt ansvar.
  • Jeg er meget motiveret i mit arbejde. Selvom det ikke er kutyme, kan jeg godt finde på at trække en rapport om aftenen også, fordi jeg ikke kan vente med at se, hvordan vi har solgt i løbet af dagen, og om der er noget vi skal være opmærksom på.
  • Vi har et super godt sammenhold i butikken – hele teamet gør det bare sjovt at gå på arbejde.
  • Vi er et team med stort T, uanset hvor meget pres der er på. Vi har alle sammen nogle ansvarsområder og en rolle, men i sidste ende er vi sammen om at nå vores mål.

Hvilke udfordringer har du mødt i din stilling?

  • Man møder mange udfordringer. Hvis en kollega for eksempel har givet en rabat, som denne ikke burde, tager jeg fat i vedkommende og derefter butikschefen eller salgslederen, så vi kan få os en snak om det.
  • Hvis vores følgesedler ikke stemmer overens, så skal jeg hurtigt have fat i distributionscentret og høre hvordan og hvorledes – om der mangler en vare, eller vi har fået for mange eller for få – så vi kan finde en løsning.

Beskriv arbejdsmiljøet i din butik:

  • Vores team spirit er i top og vi kæmper for at sikre den bedste kundeservice og lave den bedste omsætning.
  • Der er højt humør hele dagen lang - det er rigtig dejligt og med til at holde hovedet højt på alle, selvom vi har travlt. Der er ingen sure miner.
  • Vi får rigtig god respons fra folk, som synes at vores butik er hyggelig at komme ind i, fordi der er så god en stemning – det er dejligt at være med til at skabe den opfattelse.

Hvorfor skal andre vælge at arbejde i JYSK?

  • Fordi man får enormt meget ansvar fra dag 1, uanset hvilken stilling man bliver ansat i, og det får man bare ikke andre steder.
  • JYSK er et rart sted at være og virksomheden gør rigtig meget for deres medarbejdere
  • Der er en masse muligheder, hvis man gerne vil fremad rent karremæssigt, og JYSK vil rigtig gerne hjælpe dig på vej.
  • JYSK er bare ét stort team. Det er lige meget, hvor du ringer hen, eller hvem du spørger om hjælp - alle er villige til at give en hånd med, hvis man har brug for det, eller det brænder på.

Hvad er næste step i din karriere?

Om 3 år står jeg stadig klar til at sælge og give vores kunder den bedste oplevelse. Jeg er helt vildt glad for min stilling og mine ansvarsområder, så jeg har ikke den store drøm om at komme højere op – ikke lige nu i hvert fald. Jeg har det rigtig godt her, hvor jeg er, jeg har rigeligt at se til og trives godt blandt kunderne. Så jeg skal ingen steder lige foreløbig.

Bliv salgsleder

  • Bliv ansvarlig for omsætningen i din butik
  • Sørg for at butikken fungerer godt, og at alle medarbejdere i butikken er dygtige sælgere og har kendskab til Custumer First
  • Vejled, motivér, involvér og følg op på dit salgspersonale for at sikre dig at I når jeres salgsmål
  • Bliv en del af et stærkt og unikt team i din lokale butik
  • Udfør et godt stykke arbejde og vær med til at optjene en god bonus
  • Bliv et led i en stor virksomhed, som gør meget for sine medarbejdere
  • Grib muligheden for at gøre hurtig og professionel karriere i JYSK

Som salgsleder er du ansvarlig for salget i din butik. Du vil få more ansvar og flere opgaver efterhånden som du finder dig tilrette i din stilling og udvikler dig. Dog er der ikke mange administrative opgaver i stillingen som salgsleder (butikschefen og den driftsansvarlige i butikken vil tage sig af de fleste opgaver ved skrivebordet) – i stedet skal du være til stede på gulvet med fokus på salg samt vejledning, træning og udvikling af de øvrige medarbejdere.

Som salgsleder du få følgende ansvarsområder:

  • Sørg for at vi sælger godt og har en god fortjeneste på de forskellige produkter
  • Følg op på nøgletallene i salgsrapporten – er vores salgstal tilfredsstillende, og er vi rent faktisk så dygtige sælgere, som vi forventes at være?
  • Fungér som vejleder – vær til stede på gulvet og vejled og følg op på de enkelte medarbejdere og deres individuelle opgaver for at give dem mulighed for at udøve et godt stykke arbejde
  • Planlæg medarbejdernes opgaver for at sikre, at de overordnede salgstal for dagen/ugen/måneden nås
  • Planlæg og forbered kampagner eller nye sæsoner – Vær altid et skridt foran, når det kommer til rabatter og prisreguleringer
  • Vær sikker på at vi holder vores kundeløfte om altid at være klar til en god handel
  • Sørg for at medarbejderne holder butikken ren og ryddelig, da en indbydende butik skaber gode resultater

Stillingen er perfekt for dig, som …

  • er meget resultatorienteret
  • kan holde overblik og trives i et dynamisk og travlt miljø
  • er god til at inspirere og motivere andre
  • har et højt energiniveau og har et positivt sind i alle situationer
  • kan holde styr på mange forskellige ting på samme tid
  • er opmærksom på detaljen og stræber efter en butik som henvender sig til kunderne
  • er sympatisk og i stand til at tage sig af de ting som de øvrige medarbejdere deler med dig

 

Lær os at kende og få viden om, hvad vores stilling kan give dig

Få indsigt i stillingen som salgsleder og arbejdsmiljøet i butikkerne ved at klikke på “Mød Tina”. Hun er en af vores salgsledere og vil beskrive, hvordan det er at arbejde i JYSK.

Spørgsmål?

Hvis du har spørgsmål vedrørende stilling, er du velkommen til at kontakte vores HR-afdeling på hrdk@jysk.com.

Hvilke tanker har du gjort dig om stillingen?

  • Jeg var forberedt på, at det ville blive en udfordring at få tildelt så meget ansvar, så jeg var klar til at trække på alle de erfaringer jeg havde.
  • If you can’t make it, you break it - som man siger. Man er selvfølgelig altid nervøs for, om man kan præstere og skabe gode resultater i en ny stilling.

Hvordan er det at være Salgsleder i JYSK?

  • Hold-ånden er helt klart fremtrædende. Vi har det bedste team og de gladeste medarbejdere. Vi løfter i flok, får tingene til at ske, udfordrer hinanden, laver interne konkurrencer og konkurrerer med andre butikker.
  • Har man planlægningen i orden, så når man langt – det er nøglen til succes. Og at man husker at tage sig tid til at planlægge og hive fat i en af de områdeansvarlige eller en anden medarbejder og inddrage dem. Man skal hele tiden sørge for at være ét skridt foran, så man ikke kommer bagud.
  • Vi kan få tingene til at løse sig på en lidt federe måde ved at konkurrere internt med hinanden. Det gør bare det hele lidt sjovere, og så er det bare super fedt at mærke begejstringen blandt medarbejderne.
  • Stemningen i butikken er fantastisk og energien er høj - vi fejrer vores succeser sammen hver dag.
  • Det vigtigste - og det jeg elsker allermest – er at coache de andre medarbejdere i forskellige varer eller på andre områder, udfordre dem lidt på det personlige plan også og i bund og grund være med til at udvikle dem.
  • Jeg kan også godt lide at blive udfordret af både butikschefen og distriktschefen - det er en fed måde at arbejde med sig selv på.
  • Man får den hjælp man har brug for som salgsleder – man skal blot række hånden ud, så får man hjælp. Der er opbakning, uanset hvor du henvender dig i organisationen.
  • Man kan ikke løbe selv – man skal løbe sammen med de andre for at få det hele til at lykkes.

Hvilke udfordringer har du mødt i din stilling?

  • Jeg blev sendt til roret fra dag ét. Det kan selvfølgelig virke skræmmende, men det giver bare en enorm god ballast at blive kastet ud i tingene og få ansvar.
  • Det er altid en udfordring at arbejde med mennesker, for du er nødt til at gribe bolden dér, hvor den er. Men det er til gengæld også dét, der er enormt spændende - at arbejde med medarbejderne, forme dem og hjælpe dem med at udvikle sig.
  • Alting går rigtig stærkt, og man skal kunne have mange bolde i luften og sikre at alting bare spiller, samtidig med at man skal have alle med. Der er altid nye kampagner eller en ny sæson, der banker på døren, så det er vigtigt at få planlagt tingene ordentligt – hvad skal der ske, og hvordan skal det ske.
  • Man skal hjælpe medarbejderne med at finde en god balance og lære at prioritere opgaverne, de daglige rutiner og kundekontakten. Kunderne er selvfølgelig de vigtigste, så de skal være omstillingsparate, når der kommer kunder ind af døren.

Beskriv arbejdsmiljøet i din butik:

  • Vi har en meget åben kultur, hvor der er højt til loftet og plads til alle.
  • Hele teamet har en super indstilling til tingene - man gør det bare. Folk er arbejdsomme, og er der en deadline, som skal nås og overholdes, så løfter vi i flok.
  • Jeg tror ikke, man finder en team-ånd, som den vi har i JYSK ret mange andre steder - alle har lyst til at være her og give den en ekstra skalle hver eneste dag.
  • Vi har stor tiltro til hinanden, så har man fået ansvaret for et område i butikken eller en bestemt opgave, så er der ingen, der kommer og kigger dig over skulderen. Vi hjælper hinanden og sparrer med hinanden, men du får lov til at sætte dit eget præg på tingene.
  • Vi hjælper hinanden uanset hvad, og giver en ekstra hånd med, hvis der er brug for det, så vi hurtigt kan komme videre.
  • Vi har også en meget afslappende kultur. Man knokler når man skal, men man kan også have det super sjovt sammen.

Hvorfor skal andre vælge at arbejde i JYSK?

  • Giver man bare lidt, får man SÅ meget igen. Det er kun én selv, der sætter begrænsningerne. Vil man dét, kan man hurtigt kravle op ad karrierestigen.
  • JYSK er rigtig dygtige til at lave kurser og uddannelser på et enormt højt plan, og så har de bare nogle virkelig dygtige trænere og ledere. Samspillet mellem HR og trænerne er helt i top.
  • Vi får sammen puslespillet til at gå op. Jeg kommer til at tænke på Smølfeland – vi er de små blå, der får verden til at dreje rundt. Vi har allesammen blå DNA.
  • Hvorfor skulle man ikke have lyst til at arbejde i JYSK? – Det er uden tvivl den klart fedeste arbejdsplads. Man skal blot spørge sig selv: Vil jeg arbejde for 1. eller 2.pladsen.

Bliv Store Manager Trainee

  • Vores SMT-program forbereder dig til stillingen som Store Manager, hvor du har ansvaret for din egen butik
  • Deltag i 5 professionelle træningsmoduler af én uges varighed på vores private uddannelsescenter
  • Bliv en del af et stærkt og unikt team i din lokale butik
  • Grib muligheden for at gøre hurtig og professionel karriere i JYSK
  • Bliv et led i en stor virksomhed, som gør meget for sine medarbejdere

Formålet med Store Manager Trainee programmet er at forberede dig til en stilling som Store Manager på blot 1 år.

Kort om SMT-programmet:

  • Du vil følge og blive vejledt af en udvalgt Store Manager
  • Dine arbejdsopgaver vil svare til dem, som normalt udføres af Store Manager
  • Du skal deltage i 5 moduler som hver varer 1 uge. Undervisningen foregår på vores uddannelsescenter i Himmerland
  • Du skal være fleksibel og klar til at blive flyttet rundt i dit distriktsområde, da du må forvente at blive overflyttet til en anden butik, når du er halvvejs i programmet
  • Din mentor (Store Manager) vil sparre med dig, evaluere din arbejdsindsats, påpege hvilke områder du skal arbejde med for at blive klar til stillingen som Store Manager.

De 5 SMT-moduller

I løbet af dit SMT-program skal de deltage i 5 træningsmoduler:

  1. Modul:
    1. Kend din virksomhed + team building
    2. Feedback the JYSK way
    3. Butikskoncepter
    4. Store Operations and Planning (Drift og mødestruktur i JYSK)
  2. Modul:
    1. PPA (Personal Profile Analysis – DiSC Analyse)
    2. Sales & Service
    3. Lagerstyring
    4. Eksamen
  3. Modul:
    1. JLiP (JYSK Leadership in Practice)
    2. Jura
    3. Planlægning og administration inkl. introduktionsprogrammer og Learning Arena
  4. Modul:
    1. Rekruttering
    2. Safety and Security (Sikkerhed – tyveri og røveri)
    3. Information om trainee programmet
    4. Arbejdsmiljø
  5. Modul:
    1. PDP (Personal Development Plan) incl. sygefraværsdialoger
    2. Eksamen
    3. Kick out Business case

I løbet af dit SMT-program vil du lære at varetage følgende arbejdsopgaver:

  • Lave arbejdsplaner
  • Planlægge og strukturere de mange deadlines
  • Håndtere butikkens overordnede performance
  • Lede, vejlede, involvere og motivere dine medarbejdere
  • Coache og arbejde med dine medarbejdere i forhold til deres udviklingsniveau
  • Uddelegering af forskellige opgaver og ansvarsområder
  • Opfølgning og evaluering af butikkens og teamets performance
  • Sæt nye overordnede mål for din butik og dit team

Trainee programmet er perfekt til dig, som ...

  • er flittig, seriøs og viljestærk
  • er villig til at udvikle dig og arbejde med dig selv
  • er resultatorienteret
  • er villig til at lære og tage feedback til dig
  • har evnen til at holde hovedet koldt i et dynamisk og travlt miljø
  • kan motivere dig selv til at gennemføre trainee programmet
  • vil gøre hvad som helst for at tage den JYSKe kultur til sig
  • har et højt energiniveau og har et positivt sind, som vil smitte af på resten af personalet
  • er villig til at tage fat sammen med dine kollegaer – også når butikken modtager 50 paller

Lær os at kende og få viden om, hvad vores stilling kan give dig

Få indsigt i vores SMT-program og arbejdsmiljøet ved at klikke på “Mød Kevin”. Han er en af vores Store Manager Trainees og vil beskrive, hvordan det er at være SMT i JYSK.

Spørgsmål?

Hvis du har spørgsmål vedrørende stilling, er du velkommen til at kontakte vores HR-afdeling på hrdk@jysk.com.

Hvordan er det at være SMT i JYSK?

  • Det er fedt, at man bliver undervist i så meget ledelse og lærer hvilken drivkraft, der driver mennesker. Det er spændende at kunne præge og udvikle sit team.
  • Man får alle de redskaber, man har brug for og det ene år er virkelig givet godt ud.
  • JYSK støtter op om dig hele vejen - de vil gøre alt for, at du har det godt og får et godt forløb.
  • Der er et fedt sammenhold på skolen, og det er rart at møde en flok andre mennesker, som står i den præcis samme situation som én selv - det giver en fantastisk god sparring, som man kan tage med sig. Jeg føler, jeg har været en del af et hold, selvom jeg i princippet bare har været mig selv.
  • Man udvikler sig helt vildt under hele forløbet - både fagligt men specielt også personligt.
  • Det er bare vildt motiverende, at man i sidste ende bliver tildelt ansvaret for en butik og skal tage styringen for at opnå de bedst mulige resultater.
  • Hvis man viser, at man går forrest og altid vil tage en ekstra tørn for sit team, så når man hurtigt langt, og så er mulighederne i JYSK jo bare uendelige.
  • Jeg ville gerne gøre det igen - altså gennemgå SMT-forløbet. Man udvikler sig ekstremt meget – både personligt og ledermæssigt.

Hvilke udfordringer har du mødt i løbet af dit trainee program?

  • Når man søger optagelse på SMT'en, kan det ikke gå hurtigt nok med at få sin egen butik. Men nu hvor jeg er midt i det, kan jeg godt se, at der er en god grund til, at man skal igennem et 1-årig forløb. Der er virkelig meget at lære, og jeg har udviklet mig helt enormt på meget kort tid - uddannelsen er et fænomenalt springbræt, som virkelig klæder dig på til opgaven som Store Manager. Forløbet er lige så meget et sikkerhedsnet, som giver dig lov til at begå fejl og prøve dig selv af, inden det for alvor går løs, og du står med det endelige ansvar.
  • For mig har udfordringerne nok mest været personlige. Jeg har skulle lære at holde tungen lige i munden i en travl hverdag og huske at tage mig tid til at planlægge noget mere og ikke mindst tage mig tid til at udvikle mig selv. Det kan være svært at få det hele til at passe i hverdagen med alle de opgaver og deadlines, vi har.
  • Man skal lige lære at kigge indad og udfordre sig selv på sin DiSC profil. Alle besidder både styrker og svagheder, så kunsten ligger i at lære at arbejde med sine svagheder og dermed vende dem til sin fordel. Men det er en helt anden måde at udvikle sig på, så det skal man lige lære at tænke over.
  • Det har været lidt af en omvæltning at komme rundt til så mange forskellige butikker, da det har gjort det svært at nå at fodfæste sig i en butik og få det hele med. Jeg har dog fået vendt det til min fordel, da jeg har mødt så mange forskellige ledertyper i de forskellige butikker, som jeg kunne lære af. Så jeg har brugt det til at udvikle mig selv endnu mere.
  • I starten tog jeg bare alle opgaver selv, men det handler om at udvikle sit hold, så man kan uddelegere opgaverne og ansvaret. Hvis man vil nå i mål og skabe gode resultater, må man arbejde sammen som et team.

Hvofor skal andre vælge JYSKs SMT-program?

  • Uddannelsen har været langt ud over det forventede, i forhold til hvad man kan forvente af en sådan uddannelse - JYSK er ekstremt professionelle i deres tilgang og fremgangsmåde.
  • Man får bare noget ud over det sædvanlige. Man skal ikke bare ud på et handelsgymnasium og læse, men man er sammen med mennesker, der befinder sig i præcis samme situation, som du selv.
  • Underviserne er meget kompetente - de er gode til at koble teorier til praksis, så det bliver let spiseligt.
  • Sammenholdet i JYSK er simpelthen så fedt – man får hurtigt blåt blod i årene.
  • Man skal vælge JYSK, hvis man vil udvikle sig selv og andre, og være del af et team ud over det sædvanlige.
  • Man har alle muligheder, hvis man vil, og JYSK vil gøre alt for at hjælpe dig på vej.
  • Det er dejligt at komme på arbejde. Der er altid høj energi og god stemning i alle JYSK butikker - alle dine kollegaer møder glade på arbejde og det er virkelig forfriskende.
  • JYSK er en livsstil!

Hvad er næste step i din karriere?

Jeg har en drøm om at blive District Manager eller Store Manager i en af landets største JYSK butikker. Jeg vil gerne mere inden for ledelse, have mere ansvar og flere medarbejdere under mig. Men jeg vil blive i JYSK selvfølgelig - jeg er super glad for at være her.

Bliv Store Manager

  • Som Store Manager skal du bestyre butikken, og du har ansvar for butikkens overordnede performance
  • Du er ansvarlig for personalet herunder træning, coaching and udvikling af medarbejderne
  • Du skal sørge for at både butikken og personalet er klar til kunderne, og at salg prioriteres højest
  • Vær med til at skabe et unikt og stærkt team
  • Grib muligheden for at få en professionel karriere i JYSK  

Som Store Manager skal du bestyre butikken, og du har ansvar for butikkens overordnede performance, og du refererer til distriktschefen.

Ansvarsområder:

  • Bliv den endelige beslutningstager
  • Forøg salget og sørg for at kunderne får den bedste service
  • Optimér butikkens performance – på alle nøgletal
  • Træn, coach og arbejd med dine medarbejdere
  • Vejled, involvér og motivér dine medarbejdere
  • Sæt nye mål for dit team and din butiks overordnede performance
  • Evaluér nøgletal sammen med salgslederen og forbered salgsstrategier for at nå jeres mål
  • Deltag i de daglige gøremål i butikken og på lageret på lige fod med dine kollegaer
  • Følg op på og evaluér butikkens og dit teams performance
  • Planlæg og uddeleger forskellige opgaver og ansvarsområder i henhold til deadlines

Stillingen er perfekt for dig, som …

  • er seriøs, ambitiøs og villig til at tage fat sammen med dine kollegaer
  • er resultat-orienteret og tør at være beslutningstageren
  • kan holde hovedet koldt i et dynamisk og travlt miljø
  • kan motivere og inspirere andre
  • har et højt energiniveau og et positivt sind, som vil smitte af på resten af personalet
  • er struktureret, god til at planlægge og kan holde overblik
  • kan relatere til JYSKs værdier og kan varetage ansvaret for at dine medarbejdere også efterlever værdierne
  • nyder at deltage i de daglige opgaver i butikken og på lageret sammen med dine kollegaer


Lær os at kende og få viden om, hvad vores stilling kan give dig

Få indsigt i stillingen som Store Manager og arbejdsmiljøet i butikkerne ved at klikke på ”Mød Mette”. Hun er en af vores Store Managers og vil beskrive, hvordan det er at arbejde i JYSK.

Spørgsmål?

Hvis du har spørgsmål vedrørende stilling, er du velkommen til at kontakte vores HR-afdeling på hrdk@jysk.com.

Hvordan er det at være Store Manager i JYSK?

  • Det er motiverende at have det overordnede ansvar for butikkens performance og konstant forsøge at forbedre vores salgstal.
  • Vi konkurrerer jo her i butikken og på tværs af butikkerne, hvilket skaber en super god stemning - specielt når vi forbedrer vores tal. Og så er der jo alle de sociale tiltag og arrangementer i JYSK, som virkelig også pryder hverdagen.
  • Man skal være opmærksom på at have hele holdet med sig, så man altid arbejder sammen som et team – ellers bliver det svært at nå vores deadlines og salgsmål.
  • Her er fart over feltet, så det er med at holde tungen lige i munden og så bare knokle på.
  • Jeg elsker at arbejde med teamet. Det er super spændende at finde og prøve at udvikle den enkeltes kompetencer. Det er en helt speciel følelse, når man kan mærke, at man bidrager til at de rykker sig. Man bliver enormt stolt, når de bliver klar til at tage næste skridt op ad JYSKs karrierestige.
  • Det gør mig glad at stå op og gå på arbejde hver dag.
  • Der sker noget nyt hver dag, så ingen dage ligner hinanden og ingen dage er kedelige.

Hvilke udfordringer har du mødt i din stilling?

  • Det er altid spændende at have medarbejderansvar, men det kræver også meget at imødekomme alles forventninger til en chef og bidrage til at teamet fungerer optimalt.
  • Det kan være en udfordring at analysere teamet og fordele ansvaret og opgaverne rigtigt, alt efter hvilke styrker og svagheder de hver især har.
  • Og så skal de jo alle sammen trænes op og coaches, så de kan udvikle sig. Det er altid en udfordring at arbejde med mennesker på den måde, men det er også noget af det, jeg elsker allermest.
  • Man skal have rystet teamet sammen, så vi altid løfter i flok i stedet for individuelt. Vi skal finde hinandens kompetencer og lære at bruge dem, så vi sammen står stærkere.
  • Nogen ville måske skæve lidt til arbejdstiderne, men hvis man er god til at planlægge med familien derhjemme, så kan de virkelig også have sine fordele.
  • Det er altid en udfordring at håndtere kundeklager. Når man står med det endelige ansvar og skal tage en beslutning, vil man jo gerne sikre, at kunden går herfra med en god oplevelse og den helt rigtige kompensation. Men det er så forskelligt, hvad der skal til for at imødekomme den enkelte kunde og gøre dem glade igen.

Beskriv arbejdskulturen i din butik:

  • Vi sætter altid kunderne først, og giver os god tid til at give dem en god oplevelse. Det betyder også, at vi altid møder dem med positiv energi og et stort smil. Det gør det helt særligt at træde ind i en JYSK butik, og det kan jeg rigtig godt lide at bidrage til.
  • Vi forsøger at skabe sund konkurrence i butikken, omkring hvem der sælger mest i vareområderne og skaber de bedste indekstal i slutningen af måneden, så vi altid har fokus på salg, men med en sjovt og motiverende vinkel.
  • Man arbejder sammen og hjælper hinanden i mål - om så det betyder, at man lige skal arbejde lidt over. Alle JYSKs medarbejdere er enormt loyale overfor hinanden - her er ingen albuer, men kun hjælpsomme hænder og god vilje.
  • Butikschefer og slagsledere er helt nede på jorden, og der er som sådan ikke noget hierarki - vi knokler også på lagret eller støvsuger i butikken.
  • Vi har alle blåt blod i årene. Det er generelt bare super fedt ved JYSK. Alle er engagerede og har lyst til at give den en skalle hver eneste dag.

Hvorfor skal andre vælge at arbejde i JYSK?

  • Man kommer ind og får ansvar fra dag ét, og så er det op til én selv at tage noget på kappen. Gør man det, er der også rig mulighed for at udvikle sig og komme langt op ad karrierestigen. Hvis man vil det, kan man alt - og JYSK vil gerne investere i dig og gøre hvad de kan for at hjælpe dig med at nå dine mål.
  • JYSK er en stor og spændende arbejdsplads, hvor der sker en masse hver eneste dag. Man keder sig aldrig, men man opbygger til gengæld en enorm viden og erfaring.

Bliv District Manager Trainee

Formålet med vores DMT-forløb er at forberede dig til en stilling som District Manager. Du vil få ansvaret for din egen butik og arbejde som Store Manager sideløbende med DMT-forløbet. Din træning vil være en kombination af kurser, projekter og opgaver som relaterer sig til dit daglige arbejde. Langt størstedelen af projekter og opgaver vil være på District Manager niveau. 

 

DMT-forløbet:

 

En meget vigtig del af forløbet er at lære at bruge teori og nyerhvervede kompetencer fra træningsprogrammerne i praksis. Det meste af din udvikling vil ske ’on the road’ og på retail møder, hvor du vil mærke effekten af træningsprogrammerne. Træningerne omfatter emner så som:  

 

  • Feedback
  • Rekruttering
  • Planlægning
  • Distance ledelse

 

Under dit DMT-forløb vil du lære at håndtere og udføre følgende opgaver:

  • Optimere salg, profitter og procedurer i butikkerne i dit distrikt
  • Sikre dig en høj standard i butikken og en god kundeservice ved brug af koncepterne JYSK values, JYSK Sales & Service samt JYSK Leadership
  • Sikre problemfri drift af butikkerne i dit distrikt, overholdelse af gældende kampagner og jagten på budgetter og salgsmål
  • Sikre at alle butikker og alle medarbejdere er klar til, at byde kunderne velkommen og leve op til målet om at levere Danmarks bedste kundeservice
  • Opbygge og udvikle dit team i butikken og den interne pipeline
  • Fungere som træner under kurser f.eks. JYSK Sales & Service  
  • Er med til at sikre Best Practice og vidensdeling mellem hovedkontoret og butikkerne i dit distrikt

 

DMT-forløbet er perfekt til dig som ...

  • er resultatorienteret og motiveret for at opnå gode resultater med store teams. Som DMT skal du være en kommerciel og resultatorienteret Købmand!
  • er seriøs, ambitiøs og dedikeret – og bliver motiveret ved at udvikle andre, dig selv og dine evner
  • er klar til at varetage en mere omfattende lederfunktion, som giver dig et større ansvarsområde
  • formår at sikre en høj butiksstandard og omsætning – også når du ikke selv er til stede i butikken
  • er en god leder og træner for dine medarbejdere
  • er en god beslutningstager, målrettet og ivrig efter at lede dit distrikt til succes
  • er god til at arbejde selvstændig og træffe hurtige og velovervejede beslutninger
  • har god kommunikationsevner og kan interagere med mange forskellige mennesker

 

Få mere at vide om os og find ud af, hvad vores DMT-forløb kan give dig

Lær mere om vores DMT-forløb og vores arbejdskultur ved at klikke på “Mød Anders”, som er en af vores DMT’er. Han vil beskrive, hvordan det er at være DMT i JYSK.

 

Spørgsmål?

Hvis du har spørgsmål vedrørende DMT-forløbet, er du velkommen til at kontakte vores HR afdeling på hrdk@jysk.com.

Hvad var dine første tanker om DMT-forløbet?

  • DMT-forløbet var en god og professionel mulighed for, at nå mit mål om at blive District Manager
  • Jeg håbede, at forløbet ville blive en god blanding af teori og praksis, og jeg er glad for at det har levet op til mine forventninger

Hvordan er det at være DMT i JYSK?

  • Det er en udfordrende mulighed. Jeg deltager i DMT-forløbet, mens jeg varetager min stilling som Store Manager, så jeg bliver nødt til at finde en balancegang mellem de to ting
  • Jeg deltager på de månedlige udviklingsmøder – med resten af Retail organisationen i min Region
  • Til Store Manager møderne i mit distrikt er jeg med til at komme med input til agendaen og har løbende oplæg på møderne
  • Jeg er blevet introduceret for flere funktioner i vores IT-system. Det er rigtig spændende at få yderligere indsigt heri

 

Hvilke udfordringer har du mødt under forløbet?

  • Det kan være svært at finde den rette balancegang mellem min rolle som Store Manager og min rolle som DMT. Man vil selvfølgelig gerne lægge lige meget arbejde i begge roller, men jeg er primært Store Manager, og jeg synes, at det er mest fair overfor mit team, hvis de kan stole på, at jeg er der 100% som Store Manager. Jeg ser det ikke som en byrde at skulle varetage begge roller på samme tid. Jeg ser det nærmere som en mulighed for at stimulere mig selv til at udvikle mig selv personligt. Jeg vil gerne lære så meget som muligt

 

Beskriv den arbejdskultur som er relateret til DMT-forløbet

  • Arbejdskulturen er uformel, hvilket givet en åben atmosfære, hvor du kan tale frit med alle medarbejdere på alle niveauer i JYSK. Alle i organisationen er tilgængelige. Dette gør det nemmere at få indsigt i alle aspekter af JYSK
  • DMT-forløbet er meget professionelt og støttende - jeg er blevet vejledt hele vejen igennem forløbet, og hvis jeg har spørgsmål til noget, er svarene ikke langt væk

 

Hvorfor skal andre vælge at arbejde i JYSK?

  • Hvis du er ambitiøs og vil have det bedste ud af dig selv, er JYSK den perfekte arbejdsplads for dig. JYSK tilbyder interessante stillinger med store ansvarsområder og mulighed for at udvikle dig. Hvis du arbejder hårdt, tilbyder JYSK dig gode karrieremuligheder
  • Desuden har JYSK en meget tiltalende virksomhedskultur, hvilket er et meget vigtigt aspekt for mig. Derfor håber jeg at kunne repræsentere JYSK i lang tid fremover

Bliv District Manager

  • Du vil blive holdt ansvarlig for den overordnede drift af alle butikkerne i dit distrikt
  • Optimér salg, profit og drift i alle butikker i distriktet
  • Sørg for at alle butikker og al personale er klar til at tage imod kunderne
  • Få et tæt samarbejde med butikscheferne. Du vil skulle vejlede og træne dem samt følge op herpå
  • Sørg for at butikkerne lever op til den fastsatte standard med hensyn til kundeservice ved at bruge koncepter JYSK Values, JYSK Sales & Service og JYSK Leadership 

Som District Manager vil du få følgende ansvarsområder:

  • Ansvaret for hele distriktets salg.
  • Være ansvarlig for de operationelle procedurer i butikkerne herunder sikre at de forløber uden problemer, og at de bliver tilpasset i forhold til gældende reklamekampagner. Desuden skal du sikre at budgetter og salgsmål overholdes, og at den enkelte butik opretholder et højt kundeserviceniveau. 
  • Lægge budgetter samt koordinere og rapportere til Retail Management.
  • Lede og samarbejde med butikscheferne i distriktet.
  • Udfordre og lægge et sundt pres på butikkerne for at sikre, at butikscheferne overholder budgetterne og overholder deadlines og omsætningsmål.
  • Afholde og følge op på træninger af medarbejderne i butikken for at sikre, at alle medarbejdere er forberedte og klar til at tage imod kunderne.
  • Opbygge og vedligeholde et godt arbejdsmiljø, som sikrer jobtilfredshed og trivsel af medarbejderne i butikkerne.
  • Tjekke om butikkerne er fyldt op, rene og indbydende, og at vores produkter bliver fremvist på en god måde.
  • Lede og træne butikscheferne samt følge op på deres indsats i hver enkelt butik.
  • Evaluere hver enkelt butiks performance 6 gange årligt – gennemgang af nøgletal og opfølgning på hver enkelt produktområde.
  • Spotte, udvikle og evaluere dygtige medarbejdere, som har potentiale til at få en more krævende stilling i fremtiden.
  • Træne og forberede eksterne butikschefer, som skal blive klar til at overtage deres egen butik indenfor 3 måneder.
  • Samle alle Store Managers i dit distrikt 3 gange om året, hvor du skal stå for at koodinere og hjælpe til ved workshops og møder – det samme vil være gældende for salgslederne.

 

Stillingen som District Manager vil være perfekt for dig som ...

  • er seriøs, ambitiøs og har en indre drivkraft til at tage et stort ansvar i en omfattende lederfunktion
  • kan motivere og inspirere dine medarbejdere
  • er resultat-orienteret og bliver motiveret ved at lave gode resultater i samarbejde med butikkerne
  • har evnen til at tage hurtige og velovervejede beslutninger, når det er nødvendigt
  • dele og fejre succeser sammen med dine teams i butikkerne
  • er vedholdende, konsekvent og god til at følge op på initiativer og tiltag
  • kan uddelegere forskellige opgaver og ansvarsområder
  • kan planlægge din tid og prioritere sine arbejdsopgaver
  • kan spotte og udvikle talenter samt opbygge en solid pipeline
  • har et positivt og proaktivt sind

 

Lær os at kende og få viden om, hvad vores stilling kan give dig

Få indsigt i vores kultur og arbejdsmiljø ved at klikke på “Mød Nicolai”. Han er en af vores distriktschefer og vil beskrive, hvordan det er at være District Manager i JYSK.

Spørgsmål?

Hvis du har spørgsmål vedrørende stilling, er du velkommen til at kontakte vores HR-afdeling på hrdk@jysk.com.

Hvordan er det at være District Manager i JYSK?

  • Hver dag er forskellig og varierer meget, så der er stor uforudsigelighed i jobbet.
  • Jeg stræber efter at komme rundt til alle butikkerne inden for en forholdsvis kort tidsramme.
  • Hver morgen sender jeg kommentarer til den enkelte butiks performance baseret på deres individuelle nøgletal – retail controlling. De får ros for gode tal og bliver udfordret på de dårlige. Den procedure går igen dag for dag.
  • Som District Manager kan du måle din egen performance dagligt, så man har hele tiden en finger på pulsen.
  • Jeg er stadig en stor del af retail-kulturen i butikkerne, så vi arbejder benhårdt sammen hver dag, for at jagte de målsætninger vi har sat for distriktet.
  • Vi er offensive i vores budgettering. Som udgangspunkt sætter vi altid overlæggeren lidt højere, end hvad der er realistisk – men det er baseret på en tro på, at det kan lade sig gøre.
  • JYSK er fantastisk dygtige inden for ledelse, så det prøver jeg selvfølgelig at leve op til.
  • Jeg stræber efter, at kontakten til medarbejderne i butikkerne ikke kun går gennem butikschefen. Jeg tager derfor selv fat i de områdeansvarlige og udfordrer dem på deres specifikke ansvarsområder - giver ros eller ris, hvis det er nødvendigt.
  • Man får en enorm stor viden og indsigt i retail, fordi man får lov til at berøre så mange forskellige ting i JYSK - lige fra kampagner til personaletræning og årsregnskaber.
  • Jeg sørger for, at butikkerne får de ressourcer stillet til rådighed, som de har brug for. Hvis de for eksempel skal have optimeret butikslokalerne, sørger jeg for, at der kommer en maler eller en elektriker ud, så medarbejderne har de bedste forudsætninger for at lykkes i butikkerne.
  • Vi læner os ikke bare tilbage og accepterer dårlig performance. Vi har et enormt stort råderum rent ansvarsmæssigt, hvilket giver os mulighed for at sadle rigtig hurtigt om og træffe nogle hurtige beslutninger.

Hvilke udfordringer har du mødt i din stilling?

Den største udfordring er nok, at ens arbejde er så varierende, som det er. Nogle gange spiller det bare, andre gange er det benhårdt at være District Manager.

  • Det er selvfølgelig også udfordrende at have så kæmpe stort et ansvar. Man gør det også lidt til en livsstil, så man kan ikke altid regne med en 8-16 arbejdsdag, hvis man vil have tingene til at gå op i en højere enhed.
  • Tidsmæssigt er det svært at planlægge sig ud af det - man ved aldrig helt, hvad morgendagen bringer.
  • Det er altid udfordrende at have med så mange mennesker at gøre – man er jo ikke bare ansvarlig for tallene på bundlinjen, men også for at personalet har det godt og trives i hverdagen.

Beskriv arbejdskulturen:

  • Der er en unik kultur i JYSK, som specielt kommer til udtryk i butikkerne, hvor vi har en fantastisk arbejdskultur.
  • Vi er gode til at fejre vores succeser sammen i hverdagen, så alle får del i det og mærker resultatet af vores fælles indsats - Vi er gode til at brande, kommunikere og fejre det på en sociale måde.
  • Vi har et fantastisk samarbejde i hverdagen på kryds og på tværs af butikkerne.
  • Hver butikschef har en konto til sociale arrangementer, som de må bruge på deres egen butik. Vi afholder jo konkurrencer, hvor butikkerne kan vinde ekstra penge til deres konto, så det har vi rigtig meget sjov ud af, og det giver en god stemning.

Hvorfor skal andre vælge at arbejde i JYSK?

  • JYSK udøver ledelse på et lige niveau, hvor man lytter til alle uanset titel. Det er en af vores helt stærke værdier, at opfordre alle vores medarbejdere til at bruge deres påtale, ret og pligt. Det fungerer rigtig godt.
  • Vi taler meget nøgletal på kryds og på tværs af butikkerne. JYSK er nok en af de eneste virksomheder, der har så åben en indstilling til brugen af tal og resultater. Vores butikschefer har adgang til enorm meget information i hverdagen, hvilket gør det muligt for dem at benchmarke sig selv op imod tal fra andre butikker og de andre butikschefer.
  • Vi er en virksomhed i rivende udvikling, og hvor du i princippet selv bestemmer din endestation rent karrieremæssigt. Hvis du vil mere, vil JYSK rigtig gerne hjælpe dig på vej.
  • Jeg har sagt det før, men vi har en helt fantastisk kultur i JYSK - den finder man ikke andre steder.

Bliv Retail Manager Trainee

Formålet med vores RMT-forløb er at forberede dig til en stilling som Retail Manager. Stillingen vil give dig det overordnede ansvar for butikkernes performance i din region. Du skal udvikle strategier, implementere nuværende JYSK koncepter, overholde budgetter og nå de fastsatte mål. Under RMT-forløbet vil du arbejde som District Manager og have ansvaret for dit eget distrikt, mens du forbereder dig til rollen som Retail Manager i JYSK. Når du bliver Retail Manager vil du samarbejde med District Managers i din region, og du vil blive en del af Country Management teamet. 

RMT-forløbet:

RMT-forløbet er et internationalt program, hvor de vil komme til at samarbejde med RMT’er fra andre lande og lære om retail i forskellige kulturer.

  • Du skal deltage i forskellige kurser i Danmark. Da kurserne vil foregå på engelsk, er det et krav, at du behersker det engelske sprog. Kurserne har til formål at udvikle dine evner indenfor kommunikation, retail management, planlægning og udvikling.
  • Du vil lære at bruge forskellige JYSKe ledelsesværktøjer så som PDP, SIRIUS, JLiP og PPA.
  • I tæt samarbejde med din Country Manager defineres forskellige opgaver og områder for personlig udvikling. Du skal omsætte teori til praksis! 

 

Under dit RMT-forløb vil du lære at håndtere og udføre følgende opgaver:

  • Omsætte mål til præcise succeskriterier – både kortsigtede og langsigtede – for tydeliggøre hvad der skal til for at nå udvalgte mål for forskellige områder.
  • Assistére, træne og udvikle District Managers, for at sikre høje standarder i vores butikker, overholdelse af budgetter og øge omsætningen på både regions- og landsplan.
  • Sikre at vores at vores butiks- og distriksledelse er så god som mulig, ved at spotte og rekruttere de mest talentfulde kandidater for SMT-, SM-, DMT- og DM-stillinger (i samarbejde med HR Manageren).
  • Udvikling, implementering og opfølgning på den årlige Business Plan, og optimering af procedurer i butikkerne i samarbejde med District Managers.
  • Udarbejd og overhold budgetter, BSC mål og andre mål på landsplan.
  • Hold øje med at alle JYSK koncepter (JYSK customer promises, JYSK Values and JYSK Leadership) er fuldt implementeret i alle butikker i alle distrikter i din region.
  • Optimér butikkens netværk ved at åbne nye butikker, flytte butikker eller udvide de nuværende forhold.
  • Udfordre og motivere dine DM kolleger – og være med til at sikre, at budgetterne overholdes

 

RMT-forløbet er perfekt for dig som ...

  • er seriøs, ambitiøs og har viljen og overskuddet til at påtage dig det store ansvar, som følger med en omfattende lederstilling
  • ønsker at gøre en forskel og er villig til at gøre det bedste for JYSK
  • har en strategisk tankegang og er meget resultatorienteret
  • er dedikeret mht. dit arbejde og sætter høje krav til dig selv
  • kan planlægge din tid og prioritere dine opgaver
  • sætter en ære i at udvikle dit team og se hver medarbejder udvikle sig
  • er klar til at udvikle og udfordre dig selv
  • kan træffe strategiske og velovervejede  beslutninger
  • kan spotte og udvikle talenter samt opbygge en solid pipeline
  • har et positivt og proaktivt sind
  • ikke har noget imod at rejse

 

Få mere at vide om os og find ud af, hvad vores DMT-forløb kan give dig

Lær mere om vores arbejdskultur ved at klikke på “Mød Michael”. Han er en af vores Retail Manager Trainees, og han vil beskrive, hvordan det er at være RMT i JYSK.

 

Spørgsmål?

Hvis du har spørgsmål vedrørende RMT-forløbet, er du velkommen til at kontakte vores HR afdeling på hrdk@jysk.com.

Hvad var dine første tanker om RMT-forløbet?

  • Jeg ønskede at få endnu mere viden og støre indsigt i JYSK som international virksomhed. Jeg var nysgerrig på de mange processer, som ligger bag virksomhedens resultater
  • Jeg ville gerne udvikle mine kompetencer indenfor ledelse – og værktøjer til strategisk kommunikation
  • Jeg forventede at blive udfordret og udvikle mig selv som leder for at blive klar til en Retail Manager stilling i fremtiden
  • Jeg så frem til at lære folk at kende på tværs af landegrænser og dele erfaringer med dem

 

Hvordan er det at være RMT i JYSK?

  • Først og fremmest er jeg District Manager, så mit distriktets overordnede performance er min første prioritet. At deltage i RMT-forløbet betyder, at jeg må kombinere mit arbejde som District Manager med andre opgaver, som er relevante for RMT-forløbet
  • Du skal være disciplineret og fleksibel, da du skal kombinere ansvaret som District Manager med RMT-opgaver
  • RMT-forløbet får dig til at træde ud af din komfortzone og udfordrer dig på nye måder

 

Hvilke udfordringer har du mødt under forløbet?

  • Planlægning, planlægning og endnu mere planlægning. Strukturen i mit) daglige arbejde er blevet testet og jeg har flere fejl undervejs, da rigtig mange forskellige parametre spiller ind og samtidig er rigtig mange mennesker er involveret. Men man lærer rigtig meget af det! Du får et øget kendskab til dine svage sider og lærer af dine fejl. Samtidig giver det dig mulighed for at ændre dine vaner, da du får øjnene op for nye måder at gøre tingene på

 

Beskriv den arbejdskultur som er relateret til DMT-forløbet

  • Alle servicefunktioner giver dig den respekt og hjælp, som du har brug for i forbindelse med dit RMT-forløb. Med gensidig respekt er alt muligt
  • Der er et godt sammenhold i JYSK, og kulturen er præget af ’vi får tingene til at ske!’
  • Det er spændende at møde kollegaer fra andre lande, fordi det giver os mulighed for at få en større forståelse for hinanden

 

Hvorfor skal andre vælge at arbejde i JYSK?

  • I JYSK arbejder vi hårdt og opnår derved gode resultater
  • Det er en utrolig velorganiseret virksomhed med stærke strukturer og procedurer
  • JYSK bærer præg af den skandinaviske ledelsesmentalitet, som giver alle en chance for at blive til noget og gøre en forskel. Alle medarbejdere – uanset stilling – bliver hørt og får mulighed for at udvikle sig. Engagement giver muligheder
  • Uanset hvilke forestillinger du har om JYSK, vil du blive overrasket og finde ud af at det er meget mere end det – det vil helt sikkert overgå dine forventninger

Bliv Retail Manager

Som Retail Manager har du ansvaret for at sikre, at JYSK butikkerne yder det maksimale. Butikkernes performance skal støttes af en veludviklet strategi, JYSK koncepterne samt overholdelse af budgetter og mål. 

Som Retail Manager refererer du til Country Manageren.

Som Retail Manager vil du have følgende ansvarsområder:

  • Udarbejde og sikre overholdelse af budgetter, BSC mål og andre mål på landsplan
    • Sikre at vores at vores butiks- og distriksledelse er så god som mulig ved at spotte og rekruttere de mest talentfulde kandidater for SMT-, SM-, DMT- og DM-stillinger (i samarbejde med HR Manageren).
    • Udvikling, implementering og opfølgning på den årlige Business Plan, og optimering af procedurer i butikkerne i samarbejde med District Managers
    • Sikre at butikkerne og personalet er klar til byde kunderne velkommen – målet er at implementere en Customer First tankegang i hele organisationen
      • Være garant for, at alle JYSK koncepter (JYSK customer promises, JYSK Values and JYSK Leadership) er fuldt implementeret i alle butikker i alle distrikter i din region
      • Optimering af lokationer – gennem nyåbninger, flytte butikker eller udvide de nuværende forhold
      • Udfordre og motivere dine distrikter og District Managers – så vi sammen sejrer!

 

Stillingen er perfekt for dig, som...

  • er en god og kontant leder
  • er seriøs, ambitiøs og bliver motiveret ved at skabe gode resultater
  • har en strategisk tankegang, og er retail- og resultatorienteret
  • er positiv og proaktiv samt har et højt energiniveau og entusiasme
  • sætter en ære i at udvikle dit team og se dem udvikle sig
  • kan spotte og udvikle talenter og opbygge en solid pipeline
  • ikke har noget imod at rejse

 

Få mere at vide om os og find ud af, hvad vi kan tilbyde dig

Lær mere om vores arbejdskultur ved at klikke på ”Mød Ulrik”. Han er en af vores Retail Managers, og han vil beskrive, hvad det vil sige at være RM i JYSK.

Spørgsmål?

Hvis du har spørgsmål vedrørende stillingen er du velkommen til at kontakte vores HR afdeling på hrdk@jysk.com.

Hvordan er det at være RM i JYSK?

  • Det er et meget udfordrende og dynamisk arbejde, men det er også det som gør stillingen spændende og sjov at stå op til hver morgen
  • Det kræves at jeg er meget fleksibel og kan tilpasse mig til mange forskellige situationer og behov – og samtidig reagere på dem ved at træffe hurtige og velovervejede beslutninger
  • Overordnet set skal jeg sikre at samarbejdet mellem butikkerne og hovedkontoret fungerer – og at vi hele tiden rykker os 
  • En af nøglerne til succes, er at finde de rette medarbejdere til de rette stillinger samt at udvikle nuværende medarbejdere via yderligere træning, projekter og opfølgning

Hvilke udfordringer har du mødt i din stilling?

  • Det er at acceptere at vi som region ikke altid er bedst på vores KPIér. Medmasser af vindermentalitet i organisationen, så er det absolut sjovest at vinde (hvilket vi selvfølgelig også oftest gør J)

Beskriv arbejdskulturen i din region:

  • Det er en blanding af hårdt arbejde, høj energi, godt samarbejde og masser af humor
  • Alle er meget involverede i processen om at nå de fastsatte mål. Der bliver afholdt masser af møder – hvor vi deler Best Practice og udfordrer hinanden
  • Det er sjovt at være en del af regionen – og sammenholdet er stærkt!

Hvorfor skal andre vælge at arbejde i JYSK?

  • I JYSK bliver alle hørt. Alle har mulighed for at udtrykke deres mening og komme med idéer. JYSK gør meget for sine medarbejdere, og der tilbydes træning og uddannelse, som styrker hver enkelt medarbejder
  • Bring Dedication – Meet Possibilities! Der er masser af karrieremuligheder i JYSK!  

Bliv Country Manager

Som Country Manager har du ansvaret for at sikre, at JYSK butikkerne yder det maksimale. Butikkernes performance skal støttes af en veludviklet strategi, JYSK koncepterne samt overholdelse af budgetter og mål. 

Som Country Manager refererer du til Executive Vice President of Retail i JYSK Nordic.

Som Country Manager har du følgende ansvarsområder:

  • Du er ansvarlig for JYSKs udvikling og drift i dit land – dette skal være baseret på JYSK Values and JYSK Leadership
  • Du skal sikre, at vi har den bedst mulige ledelse i landet herunder rekruttering af de mest talentfulde kandidater til stillingerne i din organisation (i samarbejde med HR)
  • Du har det fulde ansvar for den årlige Business Plan, budgetterne, løbende udvikling i vores koncept, omsætning og EBIT
  • Du skal skabe et produktivt samarbejde med de forskellige funktioner på hovedkontoret
  • Du skal optimere informations- og kommunikationsflowet i dit land samt til og fra JYSK Nordic

Stillingen er perfekt for dig som ...

  • er konkurrencemenneske og altid ønsker at være den bedste
  • ønsker at skabe resultater og værdi for JYSK
  • kan lide at blive udfordret og samtidig kan udfordre andre
  • bliver motiveret af at inspirere og udvikle andre
  • er en god og kontant leder
  • har en strategisk tankegang

 

Få mere at vide om os og find ud af, hvad vi kan tilbyde dig

Lær mere om vores arbejdskultur ved at klikke på “Mød Bo”. Han er vores nuværende Country Manager i Danmark, og han vil fortælle, hvordan det er at være Country Manager i JYSK.

Spørgsmål?

Hvis du har spørgsmål vedrørende stillingen er du velkommen til at kontakte vores HR afdeling på hrdk@jysk.com.

Hvad er dine overordnede ansvarsområder?

  • Som Country Manager er jeg den øverste ansvarlige for JYSKs udvikling og drift i Danmark
  • Jeg har et tæt samarbejde med følgende kollegaer:
    • Head of Retail
    • Retail Managers
    • Finance Manager
    • HR Manager
    • Logistics Manager
    • Development Manager
    • Sales and Marketing Manager
    • Regional Head of Sales
    • Jeg er ansvarlig for etableringen af nye butikker og for udviklingen af butikkernes drift. Desuden er jeg ansvarlig for forretningsplanlægning og budgetter for de aktiviteter som skal sikre en løbende udvikling af vores koncept, omsætning og EBIT
    • Jeg skal sørge for at alle i organisationen kender til og handler efter JYSK Values and JYSK Leadership

 

Hvordan er det at være CM i JYSK?

  • Der foregår så mange ting i JYSK, så ingen dage er ens. Det er også det, der gør stillingen udfordrende og spændende
  • En dag sidder jeg til møde om JYSKs strategi for de næste tre år, og den næste dag er jeg ude at besøge butikker sammen med kollegaer. Desuden er der møder, hvor der diskuteres, hvordan de komne kampagner skal planlægges og gennemføres via forskellige medier såsom aviser, TV og sociale medier. Andre opgaver kunne være at besøge og evaluere nye placeringer for butikker, eller sidde på kontoret for at følge op på projekter, resultater eller nøgletal

 

Hvilke udfordringer har du mødt i din stilling?

  • Udfordringen er at finde en balancegang mellem min trang til at udvikle og samtidig sikre at vi er på rette spor
  • Da vi har så mange butikker spredt over hele landet er det vigtigt, at alle ved, hvad der forventes af dem og deres funktion. Der findes mange forskellige måder at gøre tingene på, men en vigtig succesfaktor i JYSK er, at vi alle arbejder i samme retning. Vi er nødsaget til at have nogle faste procedurer for at organisationen kan fungere effektivt

 

Beskriv arbejdskulturen i dit land

  • Vi arbejder i en åben kultur – med en organisation uden unødvendig hierarki. Alle skal føle at de har mulighed for at udtrykke deres mening og blive hørt!
  • For at skabe en stærk organisation skal alle være involverede og have ansvarsområder. Vi ønsker at være at være bedst indenfor retail-området, og for at det kan lykkes, bliver vi nødt til at udvikle vores teams og medarbejdere
  • Kulturen er konkurrencepræget, og der er en et højt energiniveau og engagement – og vi er gode til at have det sjovt og fejre succeser

 

Hvorfor skal andre vælge at arbejde i JYSK?

  • Jeg har arbejdet for JYSK i snart 25 år og har haft stort set alle stillinger i retail organisationen - og jeg synes stadig at det er spændende og motiverende at være her. JYSK udvikler sig hele tiden og giver samtidig sine medarbejdere mulighed for at udvikle dig og varetage nye arbejdsområder
  • Jeg værdsætter den stærke vinderkultur, som er præget af at ”alt er muligt”. Igennem JYSKs historie har vi mange gange bevist, at det er muligt at nå sine mål, hvis man er fast besluttet på at det skal lykkes. Jeg kan virkelig godt lide den arbejdsmentalitet