Hvad laver du som District Manager i JYSK?
Som District Manager er du ansvarlig for den overordnede drift af alle butikker og Store Managere i dit distrikt. Det er dit job at optimere salg, profit og drift.
Du er på farten de fleste dage, hvor du er ude i butikkerne hos dine medarbejdere. Vores butikker og kunder er meget vigtige for dig og det er dit ansvar, at sikre de bedste teams i butikkerne.
Som District Manager er det vigtigt du kan motivere, udvikle og involvere dine Store Managere, og altid har en stærk pipeline klar i distriktet med medarbejdere, der er klar til det næste step på karrierestigen.
REACH FURTHER
VOICE OF OUR EMPLOYEES
Hvad kan du bedst lide ved jobbet som District Manager?
“Det bedste ved jobbet som District Manager er variationen i både at være en del af butiksdriften og være ude hos medarbejderne i butikkerne. Samtidig er du en del af teamet i regionen med de andre District Managere. Der er stor uforudsigeligehed i jobbet og ingen dage er ens. I JYSK er vi gode til sammen at fejre vores successer i hverdagen, så alle mærker resultatet af vores fælles indsats. Derudover er vi gode til at brande, kommunikere og fejre vores resultater. Vi har en helt fantastisk kultur i JYSK, som man ikke finder andre steder". - Kasper, District Manager
BUILD YOUR CAREER
Hvad går jobbet ud på?
En stor del af dit job som District Manager er, at være synlig på distancen over for dine medarbejdere.
Du skal sikre dig, at butikkerne og medarbejderne er klar til kunderne.
I samarbejde med dine medarbejdere i distriktet, er det dit ansvar at I når deres mål i distriktet.
Som District Manager arbejder du med alt fra kampagner og budgetter, til medarbejdertræning og sikring af en stærk pipeline i distriktet.
#bringdedication #meetpossibilities