Som en del af JYSK teamet, får du tusindvis af nye kollegaer over hele verden. Du bliver en del af en konkurrencepræget kultur, hvor du vil opleve udfordringer, varierende arbejdsopgaver og en masse sjov med dine kollegaer i butikken.
Vi ser frem til at følge dig på din karriererejse i JYSK. Dit team står klar til at tage imod dig i butikken og de glæder sig til at møde dig.
Du bliver en del af en international virksomhed med mere end 3.400 butikker fordelt over 48 lande.
Du er tilknyttet JYSK Danmark og her har vi 110 butikker og et stort Distributionslager i Uldum.
Den første JYSK butik blev åbnet på Silkeborgvej i Aarhus i 1979. JYSK har igennem tiden udvidet med butikker i hele verden, og antallet stiger hvert år. Dette ville ikke være muligt uden vores engagerede medarbejdere.
Hvis du vil læse mere om JYSKs historie, så kig med her.
Navnet JYSK er vigtig for os som virksomhed, da det siger meget om, hvem vi er, og hvordan vi agerer.
Det danske ord JYSK var også vigtig for vores grundlægger, Lars Larsen, da han åbnede sine første butikker med navnet JYSK Sengetøjslager. Det blev senere forkortet til JYSK, som er vores navn i dag.
Ordet JYSK stammer fra udtrykket at være jyde, og fortæller noget om at være hårdtarbejdende, jordnær og pålidelig, hvilket også afspejles i vores JYSKe værdier.
Én af hovedårsagerne til JYSKs succes er en stærk virksomhedskultur. Denne er opstået ud fra Lars Larsens iværksættende tilgang og ligefremme måde at drive virksomhed på. Alle ansatte får masser af ansvar og alle arbejder tæt sammen.
Udover sammenholdet vil du opleve en stærk konkurrencepræget kultur – fyldt med vindermentalitet og interne konkurrencer.
Samtidig vil du hurtigt mærke, hvordan fejring af succeser bliver prioriteret i JYSK - og dem har vi heldigvis en del af. De sidste mange år har vi slået vores rekorder gang på gang, hvilket skyldes vores mange dygtige og dedikerede medarbejdere.
Vores JYSK Values og Leadership sætter rammerne for, hvordan vi behandler hinanden i JYSK og opfører os over for eksterne samarbejdspartnere.
Vores tre grundlæggende JYSK værdier – Købmand, Kollega og Korpsånd – stammer fra vores grundlægger, Lars Larsen. De udtrykker den adfærd og holdning, som vi kan forvente af hinanden.
Udover vores kerneværdier forventer vi, at vores ledere opfører sig i tråd med vores JYSK Leadership, der defineres som: Leder, Coach og Kommunikator. I JYSK har vi tillid til hinanden, og vi tror på uddelegering og frihed under ansvar.
Vi tror på, at vores medarbejdere er nøglen til vores succes. Derfor vil du opleve et fokus på din udvikling og dine muligheder, så vi kan sikre, at du løbende bliver udfordret i dit job i JYSK.
Vi sætter en ære i at belønne engagement og en stor indsats blandt vores medarbejdere. Med rette indstilling er der masser af muligheder i JYSK.
Vores ambition er at være medarbejdernes førstevalg inden for detailhandel.
Vi arbejder stærkt ud fra vores 'Employee Promises':
Som en international virksomhed er JYSK i daglig kontakt med tusindvis af kunder, medarbejdere og leverandører. Vores aktiviteter og handlinger påvirker vores omgivelser, og der har vi som virksomhed et ansvar. Vores tilgang er defineret gennem vores bæredygtighedsstrategi, Et godt tilbud for generationer. Strategien indeholder fem strategiske fokusområder, som er vigtige for os som virksomhed.
Læs mere om vores strategi og fokusområderne