Lær JYSK at kende

Her kan du finde al den information, du behøver for at blive bekendt med JYSK som din potentielle fremtidige arbejdsgiver

 

Lær JYSK at kende

Her kan du finde al den information, du behøver for at blive bekendt med JYSK som din potentielle fremtidige arbejdsgiver

 

JYSK Values

JYSK Values stammer fra vores grundlægger, Lars Larsen. Vores Values udtrykker den adfærd og indstilling, som forventes af dig som medarbejder i JYSK.

Vores values kan beskrives ved hjælp af tre ord, hvilket gør det lettere for dig som medarbejder at huske på – og agere ud fra i hverdagen. Disse tre ord er Købmand, Kollega og Korpsånd.

KØBMAND

Service minded: Jeg sætter CUSTOMER FIRST og retter mig efter kundens behov.

Omkostningsbevidst: Vi er en omkostningsbevidst virksomhed, der sælger varer til lave priser. Jeg anvender ressourcerne på en smart måde og undgår unødvendige omkostninger.

Pålidelig: En aftale er en aftale. Jeg holder, hvad jeg lover.

Målrettet: Jeg arbejder målrettet for at nå mine egne og mit teams mål.

Professionel: Jeg er kompetent og har en professionel attitude og fremgangsmåde.

 

KOLLEGA

Hjælpsom: Jeg er altid klar til at give en hjælpende hånd og til at gøre en ekstra indsats.

Gensidig respekt: Jeg udviser respekt over for mine kollegaer.

Fleksibel: Jeg er klar til at tackle forandringer og tager gerne imod en opgave fra en kollega.

Åben, ærdig og ligefrem: Jeg siger tingene, som de er – på en åben og ærlig måde.

Positiv: Jeg ser muligheder i stedet for begrænsninger.

 

KORPSÅND

Engageret: Jeg er involveret, gør en forskel og bidrager til teamet.

Loyal: Jeg står bag JYSK og mine kolleger i positive såvel som i svære situationer.

Samarbejdsvillig: Jeg er positivt indstillet over for at samarbejde med andre på tværs af funktion og position.

Påtaleret og -pligt: Jeg bruger min påtaleret og –pligt til at give input, som kan være med til at forbedre vores forretning.

JYSK ambassadør: Jeg viser, at jeg er stolt over at bære den JYSKe skjorte. 

JYSK Leadership

JYSK Leadership udtrykker den adfærd og indstilling, som vi forventer af dig som leder i JYSK. 

Vi har skandinaviske rødder, og vi stoler på hinanden. Vi tror på uddelegering og frihed under ansvar.

Som leder i JYSK skal man via sine professionelle og personlige kompetencer sikre, at vi altid kæmper for opnå gode resultater. Det er en ledelsesopgave at sikre, at ’alle medarbejdere er med os’. Ikke fordi de skal – men fordi de vil! Det er også årsagen til, at vores ledere er yderst vigtige for vores succes!

JYSK Leadership kan udtrykkes med tre ord: Leader, Coach og Communicator.

LEADER

Resultatorienteret: Jeg vil altid vinde. Jeg stræber hele tiden efter at forbedre præstationer og resultater og udfører den nødvendige opfølgning.

Beslutsom: Jeg tager beslutninger på det rette tidspunkt – i positive situationer såvel som i svære.

Ansvarlig: Jeg står bag de beslutninger og handlinger, som JYSK, jeg selv eller mit team tager/udfører.

Proaktiv: Jeg er altid to eller tre skridt foran – og handler i rette tid.

 

COACH

Udviklende: Jeg udvikler og træner mit team for at opnå endnu bedre præstationer, og jeg spotter talenter for at sikre en stærk pipeline.

Involverede: Jeg forstår, hvad der motiverer mit team og opmuntrer dem til at bidrage til at gøre vores resultater endnu bedre.

Giver feedback: Afhængig af situationen giver jeg direkte feedback eller anvender spørgeteknik afhængig af situationen.

Fokuseret: Jeg sikrer, at mit team fokuserer på det, der kan forbedre vores resultater.

 

COMMUNICATOR

Synlig: Jeg viser vejen ved at være til stede og tilgængelig for mit team.

Motiverende: Igennem klar og inspirerende kommunikation opfordrer jeg mit team til at være på og klar til at sælge.

Overbevisende: Jeg får mit team til at imødekomme beslutninger igennem kvalificerede forklaringer og pålidelig adfærd.

Informativ: Jeg deler alt relevant information med mit team og min leder.

Employee Promises

  • JYSK sætter en ære i at behandle sine medarbejdere godt og hjælpe dem med at opnå deres mål
  • Med en god indsats og en positiv indstilling er dine muligheder uendelige
  • Vi samarbejder om at fastlægge fælles forventninger til din karriere i JYSK 


Bring dedication and meet possibilities

‘Bring dedication and meet possibilities’ er overskriften og rammen for vores tilgang til vores medarbejdere – for vores Employee Promises. Konceptet har tre underoverskrifter, som alle definerer vores løfter over for vores medarbejdere – og de beskriver, hvad der gør JYSK til en attraktiv arbejdsplads.

 

Strong teamsGreat commitment.

JYSK er en virksomhed med omfattende engagement i alle henseender. Du kan se frem til en spændende og udfordrende arbejdsdag, hvor du vil blive en del af et stærkt team, som arbejder som en tæt sammentømmeret enhed:

  • Du kan regne med dit team
  • Dine input vil blive hørt
  • Du vil blive involveret i holdets bestræbelser

 

Our structure and concepts. Create opportunities.

JYSK har et stærkt og gennemtest forretningskoncept, som virker. Det vil give dig tiden og energien til at forbedre din personlige indsats:

  • Du får mere tid til kunderne
  • Du ved hvad, hvornår og hvordan
  • Du har konkrete mål
  • Du føler dig forberedt

 

When you grow, we grow

I JYSK fokuserer vi på din karriere, dine ønsker og dit potentiale. Vi har gode uddannelsesforløb, og sigter mod at udvikle vores egne talenter:

  • Du kan skabe din egen karriere
  • Du får On-the-job træning
  • Du vil deltage i vores interne træningsprogrammer
  • Vi skaber mulighederne, hvis du udviser engagement 

Kulturen i JYSK med en international vinkel

  • Vores kultur er en af hovedårsagerne til vores succes som en stærk, international virksomhed. Denne har ikke ændret sig siden Lars Larsen åbnede den første butik i 1979.
  • I dag har JYSK butikker i 19 forskellige lande – men virksomhedskulturen er den samme …

Vores internationale kultur

Vores stærke virksomhedskultur stammer fra Lars Larsens iværksætter tilgang og direkte måde at gøre forretning på. Vores skandinaviske rødder har spiller en vigtig rolle i definitionen af vores grundlæggende forretningsværdier:

  • Alle medarbejdere får tildelt ansvar
  • Vi trækker alle i samme retning
  • Alle samarbejder – uanset titel og position
  • Vi har en stærk team-spirit
  • Vi er meget ligetil og nede på jorden

JYSK NORDIC repræsenterer følgende 19 lande, som JYSK driver forretning i:

  • Danmark
  • Norge
  • Sverige
  • Finland
  • Polen
  • UK
  • Holland
  • Slovenien
  • Kroatien
  • Bosnien-Herzegovina
  • Kina
  • Tjekkiet
  • Serbien
  • Ungarn
  • Ukraine
  • Rumænien
  • Slovakiet
  • Bulgarien
  • Grækenland

Skal JYSK være din fremtid? 

Hvis du påtænker JYSK som din fremtidige arbejdsplads, er det vigtigt for os at give dig et bredt billede af den virksomhed, som du vil blive en del af. Derfor ønsker vi at fortælle dig om, hvad fremtiden vil bringe for JYSK. Det er selvfølgelig umuligt at forudse, hvad der vil ske – men vi vil ikke desto mindre give det et forsøg:

  • JYSK gennemgår store forandringer og udvikler sig som aldrig før
  • Vi bevæger os i nye retninger, og stræber efter at sætte vores brand i et nyt perspektiv
  • Vi udvikler vores online-handel i hurtigt og jævnt tempo
  • Vi bygger videre på en stærk historie for at skabe en endnu stærkere fremtid
  • JYSK er domineret af medarbejdere med stort engagement, hvilket påvirker JYSKs fremtid

Vi tror på, at vi altid kan gøre tingene en lille smule bedre og blive endnu større. Denne tilgang sikrer, at vi fortsat kan give vores kunder de bedste tilbud i fremtiden.

Vi udtrykker vores generelle tanker om fremtiden for JYSK i vores mission og vision. Vi vil give kunderne mere end blot et attraktivt pristilbud. Hele vores koncept skal være en del af tilbuddet.

JYSK MISSION – hvorfor er vi her?

  • For at give et godt skandinavisk tilbud for alle inden for sleeping and living.

For at uddybe dette, lad os se på de enkelte elementer:

Et godt tilbud

  • Et godt tilbud i JYSK er meget mere end konkurrencedygtige priser og tilbud. Det er hele oplevelsen, som vores koncept og service skaber.

For alle

  • Vi ønsker at komme tæt på vores kunder, og vi tror på, at vi har noget at tilbyde til enhver – i nye såvel som eksisterende lande.

 

Sleeping and living

  • JYSK har en lang historie som sælger af dyner, puder og madrasser. Derudover tilbyder vi møbler til både indendørs og udendørs brug.

 

JYSK VISION

JYSK VISION henvender sig til vores tre vigtigstes interessenter: kunderne, medarbejderne og aktionærerne. Vi ønsker at være:

  • our customers' first choice
  • our employees' first choice within retail
  • the world’s most widespread and profitable chain of stores

GOJYSK.com

GOJYSK.com er JYSKs online fortælingsunige arbejdsvers, hvor du kan finde historier, billeder og videoer fra den JYSKe verden. GOJYSK.com er hovedsagligt et univers for JYSK-medarbejdere, så alle kan følge med i, hver der sker, seovom det er i et land langt væk fra sit eget. 

I december 2016 blev det sidste trykte nummer af GO JYSK, JYSKs medarbejderblad, udgivet. I stedet har vi lanceret vores online fortællingsunivers GOJYSK.com.

På GOJYSK.com kan du finde historier, billeder og videoer fra den JYSKe verden.

GOJYSK.com er hovedsageligt et univers for JYSK-medarbejdere, så alle kan følge med i, hvad der sker, også selvom det er i et land langt væk fra sit eget.

Men alle er velkommen til at følge med på siden for at få et indblik i, hvordan det er at være en del af JYSK. Vi håber, det kan opmuntre interesserede i at sende en ansøgning til en stilling i JYSK.

Vi håber, du får noget ud af dit besøg på GOJYSK.com