Regional Helpdesk Supporter
Er du en serviceminded og udadvendt person, der kan håndtere mange forskellige opgaver i en travl hverdag? Brænder du for at yde god support til dine kolleger og kunder, og har du lyst til at lære nye IT-systemer og hardware at kende? Vil du være en del af en stor international virksomhed, der er i rivende udvikling? Så er du måske den Regionale Helpdesk Supporter, vi søger til vores hovedkontor i Aarhus.
HVAD TILBYDER VI DIG
Hos JYSK kan du se frem til en arbejdsplads i et uformelt miljø, hvor der er positiv stemning, godt humør og respekt for hinanden.
Derudover tilbyder vi dig:
- En spændende og varieret stilling i en international virksomhed
- En attraktiv lønpakke med pension og sundhedsforsikring
- Frokost- og morgenmadsordning i en ny kantine med sund, varieret og lækker mad
- Personalegoder, rabatordninger og lodtrækninger
- Fredagsbar og brætspilscafé
- Mulighed for udvikling af dine evner gennem interne kurser
HVAD GÅR DIT NÆSTE JOB UD PÅ?
Som Regional Helpdesk Supporter vil du være en del af vores 1st/2nd line regionale helpdesk, der består af tre engagerede medarbejdere. Du vil have en stor berøringsflade med vores ca. 600 administrative brugere og vores 112 JYSK butikker i Danmark, som du vil supportere via telefon, ticket-system, on-site og ad-hoc. Du vil have et tæt samarbejde med forskellige afdelinger i IT samt lokale helpdesks og bidrage til at indsamle og dele viden på en let forståelig måde – både mundtligt og skriftligt.
I jobbet vil du få et stort ansvar og selvstændighed i dit arbejde, samt mulighed for at deltage i mindre projektarbejde. Du vil få sparring med friske og søde kollegaer, der har et godt arbejdsmiljø med en uformel og humoristisk omgangstone. Vi sætter pris på, at der er ”højt til loftet” og plads til forskellighed.
Dine opgaver og ansvarsområder vil bl.a. indebære:
- Teknisk support vedrørende hardware, netværk, printere, telefoni, AV-udstyr, butiksudstyr, MS Office 365
- Oprettelse/nedlæggelse af brugere, styring af rettigheder, vedligeholdelse af asset management
- Fejlsøgning
- Fysisk lagerstyring, indkøb af udstyr samt forsendelser
- Ad-hoc- samt mindre projektopgaver
- Eskalering af tickets, dokumentationsarbejde
- Deltagelse i vagtordning 2-5 dage om måneden
HVAD FORVENTER VI AF DIG
Vi søger en kollega, der:
- Elsker at yde god support og har et smil i stemmen
- Er nysgerrig, lærevillig og interesseret i IT
- Er udadvendt, imødekommende og serviceminded
- Er stabil, pålidelig og en holdspiller
- Er selvstændig, ansvarsbevidst og resultatorienteret
- Kan håndtere flere bolde i luften og prioritere og strukturere dine opgaver
- Kan let tilegne dig ny viden og omsætte den til praksis
- Har gode mundtlige og skriftlige kommunikationsevner på dansk og engelsk
- Har en positiv indstilling og er ikke bange for at gå den ekstra mil
- Har erfaring med IT-support, kundeservice eller lign.
- Gerne har en relevant IT-uddannelse, certificering eller -kurser
LYDER DETTE SOM DIT NÆSTE JOB? Ansøg gerne i dag!
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Team Leader, Helpdesk Northern Europe, Søren Kaas på +45 2540 8414.
Send os dit CV og din ansøgning ved at klikke på ”Apply”. Vi håndterer ansøgningerne løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når vi har fundet den rette kandidat.
OM JYSK
Vi tror på, at vores medarbejdere er nøglen til vores succes og grunden til at vi er vokset fra en butik i 1979 til over 3000 butikker på verdensplan i dag. Derfor stræber vi efter at tilbyde udvikling og muligheder for at vokse og opsøge nye udfordringer i JYSK. Vi sætter desuden en ære i at belønne engagement og en god indsats blandt vores medarbejdere.
Vores tre grundlæggende JYSK-værdier – Købmand, Kollega og Korpsånd – stammer fra vores grundlægger, Lars Larsen. De udtrykker den opførsel og attitude, som vi kan forvente os af hinanden. Hos JYSK har vi tillid til hinanden og tror på uddelegering og frihed under ansvar.
JYSK ønsker at inkludere alle uanset alder, køn, race, seksuel orientering, fysiske og psykiske handicaps, etnicitet og erfaring. Sammen sikrer vi en inkluderende kultur, der opmuntrer, støtter og hylder vores medarbejders forskelligheder. Vi tror på at sammensætningen af vores unikke personligheder og talenter gør os til et stærkere team.
For mere information, besøg vores jobside