Regional Helpdesk Supporter
Er du udadvendt og serviceminded, imødekommende og kan du håndtere flere bolde i luften? Tager du ejerskab over egne opgaver, kan du lide en varieret hverdag og har du lyst til at være en del af en stor international virksomhed? Så er jobbet som Regional Helpdesk Supporter på vores hovedkontor i Aarhus måske noget for dig.
HVAD TILBYDER VI DIG
JYSK er i rivende udvikling og i vores 1st/2nd line regionale helpdesk (bestående af 3 medarbejdere), er der mange forskellige og udfordrende opgaver med en stor berøringsflade – både via telefon, ticket-system, on-site og ad-hoc. Vi supporterer på forskellige måder vores ca. 600 administrative brugere samt vores 110 JYSK butikker i Danmark. Derudover understøtter vi vores kolleger i andre lande i de lokale helpdesks og vi sætter en ære i at indsamle viden og vidensdele på let forståelig vis – også gennem dokumentation.
I din dagligdag som Regional Helpdesk Supporter får du et stort ansvar og selvstændighed i dit arbejde, sparring med friske og søde kollegaer, kendskab til mange IT-systemer og hardware, mindre projektarbejde, et godt arbejdsmiljø med uformel og humoristisk omgangstone og vi nyder, at der er ”højt til loftet”.
Derudover tilbyder vi dig:
- Frokost- og morgenmadsordning i en ny kantine, hvor der serveres sundt, varieret og lækker mad
- Personalegoder, rabatordninger og konkurrencer
- Fredagsbar og brætspilsaftener
HVAD GÅR DIT NÆSTE JOB UD PÅ
Dine opgaver og ansvarsområder i jobbet inkluderer:
- Brugersupport vedr. hardware, netværk, printere, telefoni, AV-udstyr, butiksudstyr, MS Office-pakken
- Oprettelse/nedlæggelse af brugere, styring af rettigheder, vedligeholdelse af asset management
- Fysisk lagerstyring, indkøb af HW, forsendelser
- Ad-hoc- samt mindre projektopgaver
- Eskalering af tickets, dokumentationsarbejde
- Deltagelse i vagtordning 2-5 dage om måneden
Du kan læse mere om afdelingen her
HVAD FORVENTER VI AF DIG
Vi leder efter en kollega som:
- Elsker at yde god support, har gå-på-mod og formår at ”smile” gennem telefonen.
- Forstår, taler og skriver dansk og engelsk, da vi er en international virksomhed
- Er stabil, pålidelig og en holdspiller.
- Er selvstændig, tager ansvar for egne og tildelte opgaver og følger disse til dørs
- Kan let tilegne sig ny viden og omsætte denne til praksis
- Har gode mundtlige og skriftlige formuleringsevner
- Arbejder i dag måske indenfor retail, support, kundeservice el.lign.
- Evt. uddannet IT-supporter el. lign.
- Er nysgerrig, lærevillig og har en naturlig interesse indenfor IT
- Påtager sig gerne store som små opgaver, har ”ja-hatten” på og ikke er bange for at gå den ekstra mil, når det er nødvendigt
LYDER DETTE SOM DIT NÆSTE JOB? Ansøg gerne i dag!
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Team Leader Helpdesk, Søren Kaas 2540 8414.
Send os dit CV og din ansøgning ved at klikke på ”Apply”. Vi håndterer ansøgningerne løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når vi har fundet den rette kandidat.
OM JYSK
Vi tror på, at vores medarbejdere er nøglen til vores succes og grunden til at vi er vokset fra en butik i 1979 til over 3000 butikker på verdensplan i dag. Derfor stræber vi efter at tilbyde udvikling og muligheder for at vokse og opsøge nye udfordringer i JYSK. Vi sætter desuden en ære i at belønne engagement og en god indsats blandt vores medarbejdere.
Vores tre grundlæggende JYSK-værdier – Købmand, Kollega og Korpsånd – stammer fra vores grundlægger, Lars Larsen. De udtrykker den opførsel og attitude, som vi kan forvente os af hinanden. Hos JYSK har vi tillid til hinanden og tror på uddelegering og frihed under ansvar.
JYSK ønsker at inkludere alle uanset alder, køn, race, seksuel orientering, fysiske og psykiske handicaps, etnicitet og erfaring. Sammen sikrer vi en inkluderende kultur, der opmuntrer, støtter og hylder vores medarbejders forskelligheder. Vi tror på at sammensætningen af vores unikke personligheder og talenter gør os til et stærkere team.
For mere information, besøg vores jobside