JYSK Danmark søger deltids Customer Service Supporter til Customer Service

Reference JYSK-DK-02386

Er du klar til at yde fantastisk kundeservice og sætte kunderne i første række? Evner du at smile gennem telefonen og vil du være med på rejsen mod Danmarks bedste kundeservice?
Trives du med at yde første klasses kundeservice og har du lyst til at hjælpe vores kunder med spørgsmål omkring produkter, ordrer, leveringer og reklamationer, så er du muligvis den vi søger.

Vi er et frisk team bestående af 25 medarbejdere, som til dagligt arbejder tæt sammen for at sikre Danmarks bedste kundeservice. Du vil komme til at samarbejde med butikkerne, transportører, e-business og lageret i Uldum.

Vi søger to deltids Customer Service Supportere med tiltrædelse snarest muligt.

Du vil få en 15 timers arbejdsuge, arbejdstiderne er fordelt fra 15.45 – 19.00 i hverdagene og 09.00 – 17.00 i weekenderne.

Du skal påregne weekendarbejde hver 2. weekend.

You bring dedication and…

• du er serviceorienteret og sikrer at kunderne altid er i fokus
• du kommunikerer godt både på skrift og tale, da vi arbejder med
mails, telefon, chat og sociale medier
• du arbejder godt i et stort team, hvor teamsamarbejde og
koordinering er i højsædet
• du har en positiv og energisk tilgang
• du trives i et travlt og dynamisk miljø, hvor teamånden er vigtig
• du kan holde hovedet koldt, også når der er travlt
• du har gerne erfaring med at servicere kunder

You bring dedication and…

• du er serviceorienteret og sikrer at kunderne altid er i fokus
• du kommunikerer godt både på skrift og tale, da vi arbejder med
mails, telefon, chat og sociale medier
• du arbejder godt i et stort team, hvor teamsamarbejde og
koordinering er i højsædet
• du har en positiv og energisk tilgang
• du trives i et travlt og dynamisk miljø, hvor teamånden er vigtig
• du kan holde hovedet koldt, også når der er travlt
• du har gerne erfaring med at servicere kunder


You meet possibilities and we offer you…

• du bliver en del af et spændende kundeservice center, hvor
ambitionen er at yde Danmarks bedste kundeservice
• du vil få et grundigt introduktionsforløb
• du vil løbende få udvikling og træning i produkter, kundetyper og
systemer, som en vigtig del af hverdagen
• du vil lære at bruge forskelige kommunikationsformer, som f.eks.
chat og sociale medier
• du vil få indsigt i programmer som f.eks. SAP og en moderne
kontaktcenter løsning
• du vil få mulighed for både personlig og professionel udvikling i en
international virksomhed i rivende udvikling

You meet possibilities and we offer you…

• du bliver en del af et spændende kundeservice center, hvor
ambitionen er at yde Danmarks bedste kundeservice
• du vil få et grundigt introduktionsforløb
• du vil løbende få udvikling og træning i produkter, kundetyper og
systemer, som en vigtig del af hverdagen
• du vil lære at bruge forskelige kommunikationsformer, som f.eks.
chat og sociale medier
• du vil få indsigt i programmer som f.eks. SAP og en moderne
kontaktcenter løsning
• du vil få mulighed for både personlig og professionel udvikling i en
international virksomhed i rivende udvikling

JYSK er vokset fra én butik i Danmark i 1979 til i dag at have mere end 2.500 butikker verden over. For at sikre den fremtidige vækst, vi har brug for de absolut bedste medarbejdere. Grib chancen for at blive en del af JYSK og vores succes. If you bring dedication, you will meet possibilities.

Er du klar til at tage næste eller måske første skridt i din karriere, så send os din ansøgning her. Vil du vide mere? Så klik her – og læs mere om JYSK som arbejdsplads. Vær opmærksom på, at vi løbende behandler ansøgninger og afslutter rekrutteringen, når vi har fundet den rigtige kandidat.

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Customer Service Manager Maria Bank Sørensen på telefon 60387122.

Ansøgningsfrist

04/07/2018

Kontraktart

Ikke tidsbegrænset

Fuldtid/deltid:

Deltid

Contact Person

Maria Sørensen (+4560387122)

Address

JYSK A/S
Lars Larsensvej 10
7171 Uldum

Hent som PDF

Ansøg