JYSK har en oprigtig interesse i at sikre et sikkert og sundt arbejdsmiljø for alle ansatte, da det øger tilfredsheden blandt personalet og resulterer i en bedre indkøbsoplevelse for vores kunder.
Et sikkert og sundt arbejdsmiljø forstås både som fysiske, psykiske og sociale arbejdsforhold.
I JYSK har vi blandt andet vores årlige arbejdspladsvurdering i alle butikker. Derudover har vi hvert andet år en medarbejdertilfredshedsundersøgelse, hvor du som medarbejder har mulighed for at bruge din påtaleret og pligt. På den måde kan vi sammen sikre, at JYSK er et trygt og godt sted at arbejde.
Når det kommer til sikkerhed blandt vores medarbejdere og kunder, går vi ikke på kompromis.
Du får undervisning i regler og retningslinjer samt træning i ergonomisk brug af vores hjælpemidler. Tag fat i din nærmeste leder for mere information og gennemfør vores e-learning kurser på MYLEARN. Du kan læse mere herom under fanen ”Min opstart”.
Vores mål er at give vores kunder den bedst mulige service.
Vi planlægger din vagtplan 16 uger frem, så du også har mulighed for at planlægge din fritid. Der kan dog forekomme løbende ændringer i vagtplanen i tilfælde af ekstrem travlhed. Du kan forvente at skulle arbejde hver 2. weekend.
Arbejdsplanerne bliver lavet i et program, der hedder TimePlan. Du får adgang af din nærmeste leder, når du starter. Du kan se din arbejdsplan fra telefonen.
Vi forventer, at vores ansatte i JYSK altid møder veludhvilede, soignerede og parate til at udføre deres opgaver i JYSK.
Dette indebærer, at du altid har JYSK-uniformen på i åbningstiden, at navneskiltet sidder korrekt under venstre JYSK-logo, og at du bærer rene og pæne bukser.
Du får udleveret din JYSK-uniform på din første arbejdsdag.
Vi accepterer ikke nogen former for symboler eller kropsudsmykninger, der kan støde kunder eller kollegaer.
Du kan læse mere om vores beklædningspolitik på MYJYSK.