Receptionist - 30 timer
Har du et højt servicegen? Tager du et stort ansvar og går en ekstra mil, når der brug for det? Vil du være en del af en international virksomhed med mange kontaktflader i din hverdag?
Så er du måske vores kommende Receptionist!
HVAD TILBYDER VI DIG
I rollen som Receptionist, bliver du samlet set en del af et team, der består af en teamleder, to receptionister og en piccoline/piccolo. Teamet er placeret som en del af Facility-afdelingen, hvor vi har et godt samarbejde med kantine og caretakers.
Derudover tilbyder vi dig:
- At blive en del af en ambitiøs afdeling med kort afstand fra beslutning til handling
- Tæt samarbejde med andre servicefunktioner og kolleger i et internationalt miljø
- Masser af ansvar samt sikre høj og særdeles central service for kolleger på hovedkontoret, kolleger fra andre JYSK-lande samt gæster
- Gode muligheder for faglig og personlig udvikling
- En deltidsstilling på 30 timer
HVAD GÅR DIT NÆSTE JOB UD PÅ
Dine opgaver og ansvarsområder i jobbet inkluderer:
- Modtage gæster i huset
- Besvare/fordele telefonopkald og mails
- Administrative opgaver f.eks. printopgaver, håndtering af jubilæumsopgaver og kurerforsendelser
- Håndtere servicefunktion for bilserviceaftaler
- Supportere store interne arrangementer med f.eks. overnatning og transport
- Booke rejser og transport – fly, taxa, booking af lejebiler og bus
- At dele opgaver og ansvar med din receptionistkollega – herunder planlægge arbejdstid efter receptionens åbningstider, som ligger mellem 7.30-16.15
- Diverse ad hoc-opgaver
HVAD FORVENTER VI AF DIG
Vi leder efter en kollega som:
- Har erfaring fra reception/lignende stilling med håndtering af telefonopkald, mails samt modtage gæster
- Med fordel har erfaring med forretningsrejser i form af booking af rejser og transport; fly, hotel, taxa, bus, lejebil
- Er venlig, smilende og serviceminded
- Ansvarsbevidst, tager initiativ og tager en tørn, hvor der er behov for det – du har også øje for at receptionen fremstår præsentabel
- Udtrykker sin mening
- Behersker dansk og engelsk, både mundtligt og skriftligt
LYDER DETTE SOM DIT NÆSTE JOB? Ansøg i dag!
Stillingen som Receptionist er på 30 timer pr. uge.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Team Leader Reception & Travel, Cathrine Brix på +45 25 88 71 09
Send os dit CV og din ansøgning ved at klikke på ”Apply”. Vi håndterer ansøgningerne løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når vi har fundet den rette kandidat.
OM JYSK
Vi tror på, at vores medarbejdere er nøglen til vores succes og grunden til at vi er vokset fra en butik i 1979 til over 3400 butikker på verdensplan i dag. Derfor stræber vi efter at tilbyde udvikling og muligheder for at vokse og opsøge nye udfordringer i JYSK. Vi sætter desuden en ære i at belønne engagement og en god indsats blandt vores medarbejdere.
Vores tre grundlæggende JYSK-værdier – Købmand, Kollega og Korpsånd – stammer fra vores grundlægger, Lars Larsen. De udtrykker den opførsel og attitude, som vi kan forvente os af hinanden. Hos JYSK har vi tillid til hinanden og tror på uddelegering og frihed under ansvar.
JYSK ønsker at inkludere alle uanset alder, køn, race, seksuel orientering, fysiske og psykiske handicaps, etnicitet og erfaring. Sammen sikrer vi en inkluderende kultur, der opmuntrer, støtter og hylder vores medarbejders forskelligheder. Vi tror på at sammensætningen af vores unikke personligheder og talenter gør os til et stærkere team.
For mere information, besøg vores jobside