Hos JYSK tror vi på, at gode ledere skaber optimale betingelser for engagement og arbejdsglæde. Til gengæld får JYSK en god arbejdsindsats og dedikerede medarbejdere.
Vi har også forventninger til vores medarbejdere, og vores medarbejdere skal i høj grad også have forventninger til JYSK som arbejdsplads.
Vi tror på vores værdier og lever efter dem hver dag.
Safety First er vores vigtigste fokus, når det kommer til arbejdsmiljøet. Hvilket betyder vi går ikke på kompromis, når det kommer til sikkerheden for vores medarbejdere.
For at sikre Safety First får alle medarbejder undervisning i regler og retningslinjer på lageret, samt praktisk ergonomisk træning i brugen af vores hjælpemidler.
I JYSK gør vi et stort arbejde ud af princippet om forebyggelse: Vi registrerer nærved ulykker for at lære af dem, samt forebygge lignende situationer i fremtiden og beskytte vores medarbejdere.
"Be aware – take care" af dine kollegaer hver eneste dag. Sammen sørger vi for, at vi har en Safety First arbejdsplads på Distribution Center Uldum.
Vi ønsker at tiltrække og fastholde medarbejdere, samt give dem mulighed for at vokse inden for vores virksomhed. Vi tilstræber et inkluderende miljø, hvor alle vores medarbejdere lærer og udvikler sig både personligt og fagligt.
Vi har "My Development" og tilbyder on-the-job træning, kurser, workshops, feedback, coaching og andre aktiviteter.
Distributionscentret består af mange afdelinger, der samarbejder mod det samme mål, at levere varer til vores JYSK butikker og online kunder. Enhver rolle er vigtig for den daglige drift. Find det rigtige job til dig i vores distributionscenter.
Læs mere om vores afdelinger herunder:
På Distribution Center Uldum plukker vi varer og pakker paller til JYSK butikker og online kunder. Vi sikrer, at ordrerne overholder leveringstiden på hurtigste og mest effektive måde.
På lageret er der mange muligheder af jobs, samt arbejdsområder. Uanset hvor du arbejder får du en grundig oplæring med Safety First i fokus.
Lageret arbejder i skiftehold for at levere til kunderne. For vores medarbejdere giver det dem en god mulighed for, at have den work-life-balance, som de ønsker. På skiftehold har du en fast arbejdstid med klar rollefordeling og ansvar.
Som en essentiel del af logistik har vi kontorafdelinger med Transport og Administration, Planning, Operation Center, Development and Controlling og HR. Alle afdelinger sikre at distributionscentret kører optimalt med korrekt drift af systemerne, sikre fordelingen af ordre i driften og håndterer en række administrative flows.
Du vil blive en del af et stærkt team, som sikrer at lageret hele tiden har de optimale forudsætninger.
Som Manager hos JYSK er du ansvarlig for generelle og strategisk drift, og ikke mindst være rollemodel for JYSK Leadership. Vi har høje forventninger til, at vores ledere går forrest med vores værdier, JYSK Values, for at skabe de bedste muligheder for engagement, arbejdsglæde og fremragende resultater fra medarbejderne.
Vi er altid på udkig efter nye talenter og dygtige medarbejdere til at blive en del af vores team.
Her bliver du en del af en international virksomhed med mulighed for at opnå dine professionelle mål. Hos JYSK får du mange muligheder for at udvikle og få indflydelse på en karriere i den retning som du ønsker.
Se vores ledige stillinger på nedenstående link. Hvis du ikke finder et job, som matcher dine ønsker, så er du altid velkommen til at sende en uopfordret ansøgning her.