Som Store Manager i JYSK har du det overordnede ansvar for én af landets butikker. Du står i spidsen for butikkens performance og skal sikre, at kunderne hver dag møder en salgsklar butik og topmotiverede medarbejdere.
At være Store Manager indebærer derfor også, at du er god til at planlægge og prioritere, så du kan optimere butikkens performance og sætte nye mål. Samtidig skal du sikre, at butikken overholder deadlines og koncepter.
En stor del af jobbet er også at kunne motivere, træne og udvikle dine medarbejdere, så du altid står med det stærkeste team. Hver eneste dag skal vi være klar til yde et godt salg gennem Danmarks bedste kundeservice.
"Det fedeste ved at være Store Manager i JYSK er, at to dage aldrig er ens. Der er altid fart på – og hver eneste dag jagter vi de gode resultater og vores mål. Det motiverer mig at have det overordnede ansvar - og især at være med til at udvikle mine medarbejdere. Jeg stræber efter at have det stærkeste team og føler i høj grad at mine medarbejdere med deres drive og nysgerrighed efter læring er med til at gøre min stilling som butikschef utrolig sjov, udfordrende og udviklende."
Patrick, Store Manager
I JYSK jagter vi vores mål og belønner de gode resultater. Samtidig stræber vi hver eneste dag efter at gøre det sjovt og udviklende at være på arbejde. For det er netop det gode arbejdsmiljø, det stærke sammenhold og dit potentiale, der er med til at skabe succes.