Som Customer Service Supporter i JYSK skal du håndtere kundehenvendelser på telefon, e-mail, webchat og sociale medier. Det vil typisk være spørgsmål omkring produkter, levering og reklamationer.
Du skal kunne arbejde i et højt tempo, hvor fremragende kommunikationsevner kombineres med evnen til at håndtere flere systemer, mens du leverer en helt fantastisk kundeservice.
Som en god supporter skal du kunne lytte til kunden og blive opmærksom på vedkommendes behov og situation. Derfra gælder det selvfølgelig om at yde den bedste service og finde den rigtige løsning til kundens behov.
Som områdeansvarlig har du, udover at være en del af den operationelle drift, ansvaret for at uddanne og dele best practice med medarbejderne i dit team.
Samtidig deltager du i optimeringen og udviklingen af de daglige procedurer og træninger.
Som Team Leader i Customer Service er du ansvarlig for dit eget kundeservice team og teamets performance.
Du har ansvaret for at dit team når de mål, der er sat sammen med jeres Customer Service Manager, og du er med til at planlægge og administrere de daglige opgaver.
Som Customer Service Team Leader spiller du således en stor rolle i udviklingen af medarbejdere – og du har en vigtig opgave i at skabe en god stemning i teamet i en hverdag, hvor tempoet er højt.
Som Customer Service Manager har du det overordnede ansvar for den operationelle drift i vores Customer Service Center.
Du sætter standarderne for en fremragende kundeservice og foretager opfølgningen på relevante KPI’er.
Du er ansvarlig for alt personale; herunder at træne, udvikle og motivere dine medarbejdere. Du skal sørge for at teamet altid er klar til kunderne og leverer den bedste service hver eneste gang.