Hvad skal du lave som Customer Service Supporter?
Du skal håndtere kundehenvendelser på telefon, e-mail, webchat og sociale medier. Det vil typisk være spørgsmål omkring produkter, levering og reklamationer.
Som Customer Service Supporter skal du kunne arbejde i et højt tempo, hvor fremragende kommunikationsevner kombineres med evnen til at håndtere flere systemer, mens du leverer en helt fantastisk kundeservice.
Som en god supporter vil du lære din kunde at kende og blive opmærksom på kundens behov og situation. Derfra gælder det selvfølgelig om at yde den bedste service og finde den rigtige løsning til kunden.
BUILD YOUR CAREER
Hvad skal du lave som Områdeansvarlig?
Som Områdeansvarlig får du muligheden for at nå mål inden for dit eget ansvarsområde. Du får muligheden for at få ansvaret for dit eget område, herunder ansvaret for at uddanne og dele best practice med medarbejderne i dit team.
Som områdeansvarlig skal du træne og informere om dit område, og vejlede, motivere og involvere dine medarbejdere i dit team.
Du deltager i optimeringen og udviklingen af de daglige procedurer og træninger.
BUILD YOUR CAREER
Hvad skal du lave som Team Leader i Customer Service?
Som Team Leader er du ansvarlig for dit eget kundeservice team og teamet performance.
Du har ansvaret for at dit team når de mål, der er sat sammen med Customer Service Manageren, og du er med til at planlægge og administrere de daglige teamopgaver.
Som Customer Service Team Leader spiller du en stor rolle i udviklingen af teamet og du har en vigtig opgave i at skabe en god stemning i teamet, i en hverdag hvor tempoet er højt.
BUILD YOUR CAREER
Hvad skal du lave som Customer Service Manager?
Som Customer Service Manager har du det overordnede ansvar for den operationelle drift i vores Customer Service Center.
Du sætter standarderne for en fremragende kundeservice og foretager opfølgningen på relevante KPI’er.
Du skal sikre, et yderest motiveret team og det er dit ansvar at udvikle dem.
Du er ansvarlig for personalet, herunder træning, coaching og udvikling af medarbejdere, og du skal sørge for at teamet altid er klar til kunderne og leverer god service hver gang.
BUILD YOUR CAREER