Som øverste ansvarlig for Distribution Center Uldum samlede aktiviteter, er det din opgave at sikre en omkostningsbevist og effektiv ledelse baseret på vores JYSK Values.
Du leder distributionscenteret ved at sætte en klar strategisk retning, definere de rigtige mål og følge udviklingen på de aftalte actions inklusiv de helt centrale mål for medarbejdertilfredshed og Safety First.
Du bidrager med at gøre at udvikle din organisation så den er i stand til at indfri mål og forventninger, og du sikrer dig den nødvendige eksekvering og implementering.
Du har det overordnet ansvar for driftsorganisationen, og dermed den daglige lagerproduktion i distributionscenteret. Du sikrer en organisation af dygtige, effektive og ambitiøse medarbejdere på tværs af alle driften afdelinger og at fremtidens talenter udvikles. Gennem JYSK Leadership opbygger du høj motivation, loyalitet og arbejdsglæde.
Du leder, udvikler og skaber en motiveret og faglig dygtig organisation, der varetager de administrative flows, varetransport og fortoldning.
Du har det samlede ansvar for alle HR-områderne i distributionscenteret samt arbejdsmiljø. Du er med til at sikre kompetent ledelsessparring, de stærkeste teams og udvikling af fremtidens talenter.
Du er ansvarlig for den teknologiske udvikling på distributionscentret, herunder ledelses- og drifts informationssystemer, optimeringsopgaver, daglig support for IT-brugere i Logistik (WMS, ERP) og brugen af IT-applikationer.
Du har ansvaret for Facility, IT og teknisk afdeling, herunder det automatiserede udstyr på lageret og lokal IT. Du sikrer en vedvarende tilgængelighed på alle installationer på distributionscenteret.
Hvis du brænder for ledelse og varierende opgaver i samarbejde med medarbejdere, er en stilling som Department Manager i JYSK Distribution Center Uldum et job for dig. Du bliver overordnet ansvarlig for, at logistikken og transport af varer til vores butikker sker på et højt niveau, med en god andel af service og omkostningsstyring.
Gennem JYSK Leadership og JYSK Values vil du sikre høj motivation og arbejdsglæde hos medarbejderne og påvirke bundlinjens resultater gennem staben af teamledere og lagermedarbejdere. Du bidrager derudover med fokus på udvikling af medarbejderne og din afdeling.
Du har som Team Leader ansvaret for at styre ressourcerne af bemanding i din afdeling, for at opnå et effektivt flow og samtidig opretholde god motivation hos medarbejderne.
Derudover er du rollemodel for Safety First, og skal være med til at sørge for, at teamet arbejder så sikkert som muligt.
Du er en synlig leder som udlever JYSK Values, og JYSK Leadership og er heller ikke bange for at give en hånd med i hverdagen. På samme tid giver du medarbejderne en god forståelse for det optimale flow igennem lageret.
Bliv en del af JYSK og en international virksomhed med mange muligheder for at nå dine professionelle mål.
Du kan se vores ledige stillinger ved at klikke på knappen herunder.