Space Management Koordinator
Brænder du for at skabe gode butiksoplevelser gennem varepræsentation? Er du struktureret, detaljeorienteret og dedikeret i dit arbejde? Er du imødekommende og handlekraftig over for nye tiltag?
JYSK er en international virksomhed med mere end 3.400 butikker i 28 lande. Som Space Management Koordinator på vores hovedkontor i Aarhus får du stor indflydelse på vareplaceringen i alle vores butikker og butikskoncepter.
HVAD TILBYDER VI DIG
Som Space Management Koordinator bliver din opgave at skabe en god butiksoplevelse gennem vareplacering inden for udvalgte varegrupper. Du vil have ansvaret for at udarbejde planogrammer og sikre optimal vareplacering i henhold til vores space-strategi.
Derudover tilbyder vi dig:
- at blive en del af en kultur bygget på stærke værdier
- en hverdag i et professionelt, men uformelt arbejdsmiljø
- at arbejde i en dynamisk, international organisation med engagerede kolleger, som du skal kunne udfordre og lære af
- at gøre en forskel i en international og succesfuld detailvirksomhed
- en hverdag på vores nyrenoverede hovedkontor i Aarhus, hvor du vil samarbejde tæt med 9 engagerede space-kolleger
HVAD GÅR DIT NÆSTE JOB UD PÅ
Dine opgaver og ansvarsområder i jobbet inkluderer:
- udarbejdelse af planogrammer, der viser vareplaceringen
- sikring af optimal udnyttelse af pladsafsættelsen
- samarbejde med vores indkøbsafdeling for at sikre en ensartet forståelse for sortimentet
- samarbejde med vores konceptafdeling for at sikre korrekt beskrivelse og kommunikation til butikkerne
- forberedelse og gennemførelse af test af udvalgte varegrupper
- deltage i feedbackmøder med udvalgte kolleger på tværs af landene
Space Management er en del af vores Retail Development-afdeling. Du kan læse mere om afdelingen her.
HVAD FORVENTER VI AF DIG
Vi leder efter en kollega som:
- kan have erfaring inden for butiksdrift, indkøb eller space management
- arbejder effektivt og hurtigt forstår komplekse systemer og relationer
- har analytiske evner og flair for Excel
- er detaljeorienteret og villig til at gå den ekstra mil for at opnå de bedste resultater
- har et skarpt øje for optimering og en drivkraft for løbende forbedringer
- kommunikerer flydende på dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt
LYDER DETTE SOM DIT NÆSTE JOB? Ansøg i dag!
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Team Leder, Katrine Rudebeck Jensen på +45 2483 2848.
Send os venligst dit CV med en kort motivation for stillingen ved at klikke på ”Apply”. Vi håndterer ansøgningerne løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når vi har fundet den rette kandidat.
OM JYSK
Vi tror på, at vores medarbejdere er nøglen til vores succes. Derfor stræber vi efter at tilbyde udvikling og muligheder på alle niveauer. Siden vores grundlægger, Lars Larsen, åbnede sin første butik i Danmark i 1979, har JYSK udvidet sin globale tilstedeværelse med butikker og webshops i lande over hele verden.
Vores tre grundlæggende værdier i JYSK – Købmand, Kollega og Korpsånd – udtrykker den adfærd og holdning, vi kan forvente af hinanden. Vi har tillid til hinanden og tror på empowerment og frihed under ansvar. Vi sætter også en ære i at belønne engagement og en stor indsats blandt vores medarbejdere. Med den rette indstilling er mulighederne i JYSK mange.
JYSK ønsker at inkludere alle uanset alder, køn, race, seksuel orientering, fysiske og psykiske handicaps, etnicitet og erfaring. Sammen sikrer vi en inkluderende kultur, der opmuntrer, støtter og hylder vores medarbejders forskelligheder. Vi tror på at sammensætningen af vores unikke personligheder og talenter gør os til et stærkere team.
For mere information, besøg vores jobside.