Skip to main content
Home
  • Retail
      • Deltidssælger
      • Sælger
      • Lageransvarlig
      • Salgsleder
      • Deputy Store Manager
      • Store Manager Trainee
      • Store Manager
      • District Manager
      • Retail Manager
      • Country Manager
      • Karriere i retail
  • Elevuddannelsen
      • Om uddannelsen
      • Karrieremuligheder
  • Head Office
      • Advanced Analytics
      • Business Agility
      • Business Development
      • Communications
      • E-Commerce & Omnichannel
      • Finance
      • HR
      • IT
      • Marketing
      • Purchasing
      • Retail Development
      • Sales & Expansion
      • Graduate Programme
      • Interns
  • Customer Service Center
  • Distribution Center
      • Lager
      • Ledelse
      • Kontor
      • Læring og udvikling
  • JYSK som arbejdsplads
      • Diversity, Equity, Inclusion
Menu

Retail

Retail
Deltidssælger
Sælger
Lageransvarlig
Salgsleder
Deputy Store Manager
Store Manager Trainee
Store Manager
District Manager
Retail Manager
Country Manager
Karriere i retail

Elevuddannelsen

Elevuddannelsen
Om uddannelsen
Karrieremuligheder

Head Office

Head Office
Advanced Analytics
Business Agility
Business Development
Communications
E-Commerce & Omnichannel
Finance
HR
IT
Marketing
Purchasing
Retail Development
Sales & Expansion
Graduate Programme
Interns

Customer Service Center

Distribution Center

Distribution Center
Lager
Ledelse
Kontor
Læring og udvikling

JYSK som arbejdsplads

JYSK som arbejdsplads
Diversity, Equity, Inclusion
LEDIGE STILLINGER

Customer Service Supporter

7171, Uldum, Lars Larsens Vej, Denmark
Fuldtid
Apply

Customer Service Supporter

7171, Uldum, Lars Larsens Vej, Denmark
Fuldtid

JYSK kundeservice søger Supporter med flair for salg

HVAD TILBYDER VI DIG?

I JYSK får du chancen for at arbejde i en retail-virksomhed, der stræber efter at være medarbejdernes førstevalg. Vi tilbyder dig en dynamisk arbejdsplads, hvor dine input bliver hørt – og hvor du har en vigtig rolle i vores konstante udvikling.

Du vil derfor opleve:
 

  • Udviklingsmuligheder og ansvar: Din personlige og faglige udvikling betyder noget for os. Vi hjælper dig med at nå dine mål og udvikle dine salgskompetencer.
  • Interne konkurrencer: Er en stor del af vores hverdag, som ekstra motivation til at jage og overgå salgsmålene.
  • Attraktiv bonus: Vi belønner salg og gode resultater.
  • Fleksibel arbejdsplan: For os er det vigtigt, at du har balance mellem arbejde og fritid.
  • Sociale arrangementer: Vær en del af JYSK-fællesskabet med kolleger.
  • Personalefordele: 20% rabat i JYSK, Ilva, Bolia, Seng og mange flere samt en attraktiv kantineordning.
     

HVAD GÅR JOBBET UD PÅ?

Som Supporter i JYSK kundeservice vil du være det første kontaktpunkt for vores kunder. Du kommer til at håndtere kundehenvendelser gennem forskellige kanaler, identificere og løse problemer samt forhindre fremtidige udfordringer.

Din arbejdsdag byder derfor på:

  • Ejerskab og løsninger: Du får til ansvar at håndtere kundernes problemer og finde salgsorienterede løsninger.
  • Samarbejde: Du bliver en del af et åbent kontormiljø, så du nemt kan samarbejde med kolleger for at overgå kundens forventninger.
  • Salgskultur: Du bliver en del af et målrettet team med fokus på konkurrence og salg.
  • Kundekontakt: Du kommer til at håndtere kundeønsker via telefon, e-mail, chat og sociale medier med en salgsminded approach.
     

HVAD FORVENTER VI AF DIG?

  • Empati og forståelse: Du lytter aktivt til kunderne og støtter dem med løsninger, der også fremmer salg.
  • Kundeforståelse: Du forstår kundernes behov og præsenterer løsninger, der både tilfredsstiller kunderne og fremmer salget.
  • Teamplayer: Du er en god kollega og altid klar til at gå den ekstra mil sammen med dit team for at opnå flotte resultater.
  • Fleksibilitet: Du nyder variation og fleksibilitet i opgaver og arbejdstimer; inklusiv at arbejde hver 2. lørdag.
  • Sprogkundskaber: Du kan både tale og skrive engelsk, da mange af vores systemer er på engelsk.
     

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?

For spørgsmål til jobbet, så send os en mail til Customer Service Team Leder Maiken Nielsen på mnl@jysk.com eller telefon 28866386.

Vi afholder altid både en 1. og 2. samtale i JYSK – og til udvalgte stillinger kan du forvente at skulle lave et videointerview, hvor vi ser frem til at høre om din motivation for jobbet, samt foretage to tests (en problemløsning og en personlighedsprofil).

OM JYSK

Vi tror på, at vores medarbejdere er nøglen til vores succes – og ikke mindst grunden til at vi er vokset fra én butik i 1979 til over 3000 butikker på verdensplan i dag. Derfor stræber vi også efter at tilbyde udvikling og muligheder for at kunne opnå højere potentiale. Vi sætter desuden en ære i at belønne engagement og en god indsats blandt vores medarbejdere.

Vores tre grundlæggende værdier i JYSK – Købmand, Kollega og Korpsånd – stammer fra vores grundlægger Lars Larsen. De udtrykker den opførsel og attitude, som vi kan forvente af hinanden. Hos JYSK har vi tillid til hinanden, og vi tror på uddelegering og frihed under ansvar.

JYSK ønsker at inkludere alle uanset alder, køn, race, seksuel orientering, fysiske og psykiske handicaps, etnicitet og erfaring. Sammen sikrer vi en inkluderende kultur, der opmuntrer, støtter og hylder vores medarbejders forskelligheder. Vi tror på, at sammensætningen af vores unikke personligheder og talenter gør os til et stærkere team.

Video

Jobplacering

Apply
Refer a friend
Apply
Refer a friend

Del dette job

  • Facebook
  • Linkedin
  • Twitter
  • Xing
  • Email

Andre jobs hos JYSK

Security Specialist, IAM & PAM
8220, Sødalsparken 18, Brabrand, Denmark
Category Manager - Indoor Furniture
8220, Sødalsparken 18, Brabrand, Denmark
Salgsleder til JYSK Østerbro
2100, Østerfælled Torv 5, København, Denmark
Sælger til Nykøbing Falster
4800, Guldborgcentret 46, Nykøbing Falster, Denmark
Site Supporter, E-commerce & Omnichannel (Maternity cover)
8220, Sødalsparken 18, Brabrand, Denmark
Vis alle jobs

Contact

DK_Contact info_new job site

JYSK A/S

Sødalsparken 18

8220 Brabrand

Denmark

Tlf. +45 89 39 75 00

hr@jysk.com

CVR 13590400

Categories

  • Retail
  • Elevuddannelsen
  • Head Office
  • Customer Service Center
  • Distribution Center
  • JYSK som arbejdsplads

Learn more about JYSK

DK_Contact info_new job site

JYSK.com

Fortrolighedspolitik

Tilgængelighed