Hvad laver du som Store Manager i JYSK?
Som Store Manager har du det overordnede ansvar for butikken og skal sørge for, at dine medarbejdere og din butik er klar til kunder.
Du skal være god til at planlægge og prioritere og hver dag stræbe efter at opnå bedre salgsresultater. Som leder ved du at dit team er nøglen til succes, og det er dit ansvar at dit team er klar.
Du træner, udvikler, motiverer og vejleder dine medarbejdere.
Som Store Manager skal du optimere butikkens performance på alle nøgletal og sætte nye mål.
REACH FURTHER
VOICE OF OUR EMPLOYEE
Hvad kan du bedst lide ved jobbet som Store Manager?
"Som Store Manager i JYSK er jeg især glad for de forskellige opgaver og det høje tempo. Min stilling er både udviklende og givende. I JYSK fejrer vi vores successer og alle medarbejdere anerkendes. Det er motiverende at have det overordnede ansvar for butikkens performance og konstant forsøge at forbedre vores salgstal. Der sker noget nyt hver dag og ingen dage er ens" - Mads, Store Manager
BUILD YOUR CAREER.
Hvad går jobbet ud på?
Som Store Manager har du ansvaret for butikkens overordnede performance. Du står i spidsen for at kunderne hver dag møder en salgsklar butik og topmotiverede medarbejdere.
Du skal sikre, at butikken overholder koncepter og deadlines, samtidig med at du skal træne og udvikle dine medarbejdere til at blive klar til kunderne.
Som Store Manager skal du planlægge og uddelegére forskellige opgaver og ansvarsområder i henhold til deadlines, samtidig med du skal sikre, at hele teamet altid arbejder sammen om at nå deadlines og salgsmål.
#bringdedication #meetpossibilities