Skip to main content
Home
  • Retail
      • Deltidssælger
      • Sælger
      • Lageransvarlig
      • Salgsleder
      • Deputy Store Manager
      • Store Manager Trainee
      • Store Manager
      • District Manager
      • Retail Manager
      • Country Manager
  • Elevuddannelsen
      • Om uddannelsen
      • Karrieremuligheder
  • Head Office
      • Business Development
      • Communications
      • E-Commerce & Omnichannel
      • Finance
      • HR
      • IT
      • IT Delivery
      • Marketing
      • Purchasing
      • Retail Development
      • Sales & Expansion
      • Graduate Programme
      • Interns
  • Customer Service Center
      • Biljanas historie – Product Owner
      • Zorans historie – B2B Sales Consultant
      • Halynas historie – B2B Manager
      • Peters historie – HR Business Partner
      • Johanna historie – Social Media & Digital Coordinator
  • Distribution Center
      • Lager
      • Ledelse
      • Kontor
      • Læring og udvikling
  • JYSK som arbejdsplads
      • Diversity, Equity, Inclusion
      • Leadership Academy
Menu

Retail

Retail
Deltidssælger
Sælger
Lageransvarlig
Salgsleder
Deputy Store Manager
Store Manager Trainee
Store Manager
District Manager
Retail Manager
Country Manager

Elevuddannelsen

Elevuddannelsen
Om uddannelsen
Karrieremuligheder

Head Office

Head Office
Business Development
Communications
E-Commerce & Omnichannel
Finance
HR
IT
IT Delivery
Marketing
Purchasing
Retail Development
Sales & Expansion
Graduate Programme
Interns

Customer Service Center

Customer Service Center
Biljanas historie – Product Owner
Zorans historie – B2B Sales Consultant
Halynas historie – B2B Manager
Peters historie – HR Business Partner
Johanna historie – Social Media & Digital Coordinator

Distribution Center

Distribution Center
Lager
Ledelse
Kontor
Læring og udvikling

JYSK som arbejdsplads

JYSK som arbejdsplads
Diversity, Equity, Inclusion
Leadership Academy
LEDIGE STILLINGER

Purchasing Coordinator, Garden Furniture

8220, Brabrand, Sødalsparken 18, Denmark
Fuldtid
Apply

Purchasing Coordinator, Garden Furniture

8220, Brabrand, Sødalsparken 18, Denmark
Fuldtid

Har du en naturlig interesse for indkøb og trives du med koordinering, struktur og opgaver, hvor detaljen gør en forskel? Tager du ejerskab for dine ansvarsområder og har lyst til at udvikle dig i en international virksomhed i vækst? Så kan stillingen som Purchasing Coordinator, Garden Furniture på vores hovedkontor i Aarhus være det næste skridt for dig.

HVAD TILBYDER VI DIG
I Garden Furniture-teamet får du en hverdag, hvor du arbejder med administrative og praktiske opgaver, der understøtter indkøbsprocesserne af både nye og eksisterende varer. Du samarbejder tæt med kollegaer i indkøb, kvalitet og marketing samt med vores leverandører. Som team har vi ansvaret for indkøb af blandt andet havemøbler, havehynder og havetilbehør til vores 29 JYSK-lande.

Derudover tilbyder vi dig:

  • Mulighed for personlig udvikling og specialisering inden for produktgruppen
  • At blive en del af et dedikeret team, hvor der ikke er langt fra beslutning til handling
  • Kontakt med internationale og nationale leverandører
  • Et dynamisk arbejdsmiljø i en international virksomhed i vækst
  • En kultur præget af stærke værdier, hvor ansvar, samarbejde og professionalisme går hånd i hånd
  • Attraktive personalerabatter fra virksomheder under Lars Larsen Group
  • Sociale aktiviteter som fredagsbar, DHL-løb og stor vinterfest
     

HVAD GÅR DIT NÆSTE JOB UD PÅ
Dine opgaver og ansvarsområder i jobbet inkluderer:

  • Koordinering og tovholderfunktion på opgaver i relation til afdelingens årshjul
  • Kontrol af produktions- og afskibningsprøver i forhold til aftalte specifikationer
  • Ansvarlig for fotoprøver og fotoordrer samt levering af fotoprøver til vores marketingafdeling
  • Kvalitetskontrol, opfølgning og håndtering af kvalitetsager
  • Løbende dialog med leverandører samt andre interne afdelinger i forbindelse med mindre projekter

Du kan læse mere om afdelingen her.

HVAD FORVENTER VI AF DIG
Vi leder efter en kollega som:

  • Trives med struktur og arbejder ansvarsbevidst
  • Har øje for detaljen og sætter en ære i at levere høj kvalitet
  • Er vant til at bruge Excel som et af sine primære værktøjer, og det er en fordel med kendskab til SAP, BI og PowerPoint
  • Er effektiv, holder overblikket og formår at koordinere, så deadlines overholdes
  • Er proaktiv, arbejder selvstændigt og trives med at have det fulde ansvar for sit område
  • Er flydende i dansk og engelsk - både mundtligt og skriftligt
  • Er serviceminded og trives i en supporterende rolle overfor kollegaer og leverandører
     

LYDER DETTE SOM DIT NÆSTE JOB? Ansøg i dag!
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Category Buyer, Karen Stenkjær Nedergård på +45 26 77 15 17

Vi håndterer ansøgningerne løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når vi har fundet den rette kandidat.

Vi beder dig udelukkende vedhæfte dit CV. Hos os skal du ikke skrive en traditionel motiveret ansøgning for at søge et job.

Når du klikker på „Jeg er interesseret/apply“, får du i stedet mulighed for at skrive en kort besked til ansættelsesteamet. Her kan du – hvis du har lyst – fortælle lidt om din motivation for at søge stillingen eller dele anden relevant information med os.

OM JYSK
Vi tror på, at vores medarbejdere er nøglen til vores succes. Derfor stræber vi efter at tilbyde udvikling og muligheder på alle niveauer. Siden vores grundlægger, Lars Larsen, åbnede sin første butik i Danmark i 1979, har JYSK udvidet sin globale tilstedeværelse med butikker og webshops i lande over hele verden.

Vores tre grundlæggende værdier i JYSK – Købmand, Kollega og Korpsånd – udtrykker den adfærd og holdning, vi kan forvente af hinanden. Vi har tillid til hinanden og tror på empowerment og frihed under ansvar. Vi sætter også en ære i at belønne engagement og en stor indsats blandt vores medarbejdere. Med den rette indstilling er mulighederne i JYSK mange.

JYSK ønsker at inkludere alle uanset alder, køn, race, seksuel orientering, fysiske og psykiske handicaps, etnicitet og erfaring. Sammen sikrer vi en inkluderende kultur, der opmuntrer, støtter og hylder vores medarbejders forskelligheder. Vi tror på at sammensætningen af vores unikke personligheder og talenter gør os til et stærkere team.

For mere information, besøg vores jobside.

Lær, hvordan vi behandler dine data i vores Fortrolighedspolitik.

Video

Jobplacering

Apply
Refer a friend
Apply
Refer a friend

Del dette job

  • Facebook
  • Linkedin
  • Twitter
  • Xing
  • Email

Andre jobs hos JYSK

Project & Development Coordinator (1-year contract)
8220, Sødalsparken 18, Brabrand, Denmark
Deputy Store Manager til JYSK Hørsholm JDK
8220, JYSK A/S, Brabrand, Denmark
Master Data Specialist
8220, Sødalsparken, Brabrand, Denmark
IT Operations Specialist
8220, Sødalsparken 18, Brabrand, Denmark
Sælger til JYSK Nykøbing Falster
4800, Guldborgsundcentret 46, Nykøbing Falster, Denmark
Vis alle jobs

Contact

DK_Contact info_new job site

JYSK A/S

Sødalsparken 18

8220 Brabrand

Denmark

Tlf. +45 89 39 75 00

hr@jysk.com

CVR 13590400

Categories

  • Retail
  • Elevuddannelsen
  • Head Office
  • Customer Service Center
  • Distribution Center
  • JYSK som arbejdsplads

Learn more about JYSK

DK_Contact info_new job site

JYSK.com

Fortrolighedspolitik

Tilgængelighed